Bazı insanlar arzularına hemen kavuşacak ve bazı insanlar da sürekli hayal kırıklığına uğrayacak. Herkesin imtihanı birbirinden farklıdır. Kabul edecek ve yürüyeceksin. Başkasına bakarak geride kalmaktan korkma, mahzun olma; sen başka bir yoldan gidiyorsun.☺️
5 dakikadan fazla katlanamadığınız şeyler neler?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
30um. Yüksek lisanslı mühendisim. İstediğim gibi bir eş ve iş bulamadım. Napmalı bilmiyorum. Herkesin beklentisi var benden ama en çok kendimden beklentilerim var ve hiçbiri olmadı. Bu yaşımı böyle hayal etmemiştim. Artık güzel bi şeyler olsun diyorum lütfen olsunn
Bazen kolunu kanadını kırıverir insanın, öyle bir karanlıkta bırakır ki… İnsan der ki terk mi edildim kapılar mı kapandı. Bilinmezi bilmeye, bulunmazı bulmayı memuriyet yolunun gereğidir bu döngü, bu kalp iptilası… Allah kalp imtihanını selametle vermeyi kısmet buyursun…
Kader kaleminin nereden, ne şekilde işleyeceğini bilemeyiz. Gizlinin gizlisinde nelerin bizim için saklandığını bilmediğimiz gibi. Bir gün olur neşeyle, bir gün olur keder ile imtihan ediliriz.
Tam da bunun üzerine düşündüm biraz önce. Zaten çoğu zaman hep bunu düşünüyorum. "Milletin zor işi bile kolaylıkla oluyorken benim kolay işlerim bile zor oluyor zaman alıyor." diye düşünüp kıyas yapmaktan bıkmıştım. Uyarı niteliğinde oldu bu yazı.☺️
İnsan daima kendini hayal ettiğinden başka bir yerde buluyor. Kabul etmek gerek, planlar çoğunlukla tutmuyor. Bir rüzgâr sürüklemezse seni, varamıyorsun hayaline. Bu nedenle derim ki, bazen ayaklarını yerden kes ve rüzgâra bırak kendini. Olman gereken yere sürükleyecektir seni.😂
Kafamdaki bi soruyu cevapladın aslında. Galiba haklısın. Belki de çok fazla kontrol etmeye çalışıyorum her şeyi ve istediğim sırada olsun istiyorum. Belki de sıralamayı değiştirmeliyim
Her yere ve her şeye uyum sağlaman seni çok sevilen/sayılan biri yapmaz ama kendi düşünceni dile getirmen, karakterine uygun davranman ve seçici bir insan olman kıymetlidir. Seninle yürümek isteyen de her şeye uyumlu olmana göre değil, davranış üslubuna göre seni seçer.
hata demiyelim? Lakin Yapmaya mecbur olduğumuz bazı şeyler yüzünden istediğimiz, hedeflediğimiz asıl şeyleri kaçırıyormuşuz gibi gelir. ‘Her nasip vaktine esirdir’ dedikleri. İnsan gayelerinde samimiyse eğer yoluna çıkan engeller, kendisi farkında olsun veya olmasın onu nasibine ulaştırır Hocam.
Her şey geçici.. Gelip geçiyoruz bu dünyadan.. Maddiyat, aile, eş, dost, duygular bile geçiyor.. Geçici olan bir dünya herşeyi de.. Biz ebedi olana talip olalım..
Hocam Seni yaratan, var eden seni asla ihmal etmez, unutmaz, bir köşeye atmaz, toz zerresince bir iyiliğini yahut kötülüğünü asla karşılıksız bırakmaz. Kalbiniz mutmain ve müsterih olsun hocam. Bir yol, bir çıkış, bir kapı, bir anahtar muhakkak vardır.🤲🏻
En İyi Cevaplar