Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Soru başlıkta cevaplayın bakalım.
Bu kişi eğer eş , dost veya aileden biriyse hay hay ama normal birisiyse hiç uğraşmam. Haklı olduğum zaman sadece nazımın geçtiklerine karşı çaba harcarim
Bu kişinin kim olduğuyla alakalı. Çok sevdiklerimde kırılma yaşamam, gerekirse eğilirim.
EİC için çok teşekkür ederim.
Rica ederim 🙂
Cevap
5Cevap
hayır umurumda bile olmazlar.. hatasını anlamayanı silerim ben
Bir kere denerim insanlık adına
Hayır çok kinciyim sanırım
Hayır
Hayır haklıysam onun çabalamasını beklerim
uğraşmam
uğraşmam
Yo haklıysm neden uğrasayım
Yokk işim olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?