Her zorluğun ardına güzellik gelir mi gerçekten?

Son üç yıldır mental olarak çok kötü zamanlar geçiriyorum. Aşırı toksik bir ilişkinin içindeyim ve bu ilişkiden çıkamıyorum, çıkacak gücü de kendimde görmüyorum. Hayatımın kontrolü kendi elimde değil, yapayalnızım tek bir arkadaşım bile yok. Bu zor günler geçecek ve çok daha güzel yıllar yaşayabilecek miyim? Bu zorluklar beni veya bizi daha iyi bir hayata mı hazırlıyor?

Her zorluğun ardına güzellik gelir mi gerçekten?
Cevapla