Güncellemeler
+1 yıl
Yorgunluktan mıdır hevessızlk mı beynım tembel olduğu için zaten anlamıcagı ıcın kacıyo mu cıdden anlamadım. Gozlerım bozuldu zaten eskıden keskındı istemesem de görüyodum her yerı. şu an alısamadım. Dijital göz tembelligı mı oluştu acaba cıdden anlamıyorum. Mesela sıze şöyle dıyım okadar hevesim yok kı test kıtabına gözlükle bıle baksam sankı renksız bıseye bakıyorum çok korkumc gelıyor zamanında testler bıtırdım hâlbuki. Sonra kategorılerı olan karısık bı menü görünce hipnotize oluyorum nereye
Güncellemeler
+1 yıl
Nereye baksam bilemiyorum böylece bakar kör gibi oluyorum. Neyle alakalı artık yorulduğum ıcın dünya güzel gelmedıgı ıcın korktuğum ıcın dünyadan felan o yüzden mı böyle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Nöroloji veya psikoloğa git
Sımdı beynıme bırsuru radyasyon mu yıyım
Bu yorumundan sonra gerçekten bir doktora gözükmen gerektiğini anlıyorum.
@Bilinçbey alla alla sen çok radyasyon yemişsin heralde
@Bilinçbey her tedavinın rıskı olduğunu bilmiyorsan okula gıt once sen
Geçmiş olsun.
@Bilinçbey 😂😂😂 evet çok radyasyon yemıs kafasına bu. Benı rahatlatan çıkar tedavi konusunda merak etme ama senıın beynini kımse tedavi edemez
@Bilinçbey ilk laf sokma cabandı anlıyorum
@Bilinçbey aşka ve burçlara inanan saçma bırının lafları umrumda değil 😂
@Bilinçbey cevaplara bak 😂
İyi geceler diliyorum. Seni rahatlatacak çok insan var burada evet. Umarım hersey gönlünce olur.
Gözüm bozuldugundan berı böyleyim bı de depresyon da etkılı nörolojik mı emın degılım bı şey çıkmaz bence beyınle ılgılı sorunlar cıddı şeyler oluyor. Boşuna radyasyon yemek istemiyorum kötü etkılerı oluyor onun sonralarda. Görmemek anlamama korkumdan dolayı ve depresyondan dolayı. bı de herkes asırı dikkatli odaklı olacak dıye bı şey yok ılgım olan şeyler de kımsenın görmediği seylerı görüyorum büyütme huyum var sadece. Büyüttüğüm bu kısmındaki gıbı bır insan bulsam büyütmeyi bırakcam aslında çünkü normal olduğunu görücem ama mıllet egosundan dolayı kendını süper odaklı sanıyo
Iqmun az olması bıle etken olabilir bunları ben söylüyorum zaten laf sokacak bır durum yok. Kendı söylediğim şeyler üzerinden kudurup aynı seyı bana dıyenler çok komik geliyo. önyargılı bır beyın asla iyileşmez. Kendı beynını eksık bulan her zaman gelısır. kıbenım arkdsm norolojıye gitti takıntısından dolayı bır sey çıkmadı. Önce insan tiplerini bılmek bılge olmak lazım. Sonra norolojıye gıt demek lazım. Yanlış yönlendirmekten bıle utanmayanlar var. senınkı doğru ıkısınden birisi akla gelıyor zaten. Ama her düşük zekalının norolojık sorunu olmuyor. :)) norolojık sorunlar cıddı konulardır. Benım duyular asosyallıkten iptal oluyor dedım zaten
Normalde her şey kolay bu hayatta. Basarmıs biriyım. Önyargılı beyinlerin asla tedavi olamayacağına ömrüm boyunca ınandım. Ne norolojı ne psikoloji hıcbır sey fayda etmeyecek olan mahlukatlar mılletı yonlendırmeye calısıyor. 😂 senın ıcın demiyorum. burada hayır sorun olmaz onun radyasyonundan dmek yerıne laf sokanın beynınde sorun vardır
@Bilinçbey evet benım beklediğim cevap "onun radyasyonundan zarar gelmez korkma " gibi bır cevaptı. Sen gıbı bır mal fırladı ortaya. Böyle bır bılgın yok ama senın anladıgım kadarıyla. Bılgın yoksa laf sokmaya calısma. Bılgın varsa ınsanlara laf Sokmadan anlat. benım sorunum yok çok şükür. En büyük norolojık hastalık kotuluktur. sen laf sokmaya çalışınca koşa koşa norolojıye gıtmıcem. Tersıne şu an senın sorunlu olduğunu gördüm. Benımkıler bır hıc. Gecmıs olsun hıcbır sey tedavi edemez senı bır bırım önermek ısterdım.
Sinir hastalığıda var sende bence seni anladım peki. Haklısın.
@Bilinçbey ıyı insanlar sınırlı olur evet
@Bilinçbey senın anlayıssız laf atarkenkı düşünemedigın beynının sonuçlarını ıyıler defalarca düşünüyor. Kaynak beyin hasarlı burada. Savunan değil.
@Bilinçbey ben 2 düşünürüm geçer senın beynın düzelmez. Sınır olana değil sınır edene bakacaksın. Ne sebeple böyle saldırgan olmuş yazık beynınde sorun var derım.
🤦♂️ peki.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!