
Arkadaş ikisi arasında bir seçim yapın başka seçenek yok😂 az bir empati kuralım tek kaşlı kardeşlerimizle 😇

Arkadaş ikisi arasında bir seçim yapın başka seçenek yok😂 az bir empati kuralım tek kaşlı kardeşlerimizle 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kaşsız olmak.. sdfsdf
Cevap verirken hiç bu kadar zorlandığım bir soru olmamıştı 😂
Ne tarafa gitsen ayrı dert 😂
Şimdi frida kahloda tek kaşlı bilemedim 😄 ama kaşsızlığı tercih ederdim galiba dövmesi var kalemi var. Atamızdan yadigar diye bağlıyordum az daha 🙃🫣
Yani bir sonraki oydu vala 😂😂 neyse bir yerde durduk 😂
Şükür 😬😄
Kaşsız olayım kaş yaparim kalemle tek kaş olmazz 😄
Hahaha tek kaşın karizmasını reddetme 😂
Estetik görünmez ben kendime kaş yaparım 😄
James Franco'yu ne hale getirmişler gitmiş tüm karizma 🤭 kaşın gücü adına 😂
Kaş çok güçlü 😂
Tek kaşı seçiyorum ben ortasını alıp iki kaş yaparım onu
Oynamak yok 😂
İkisini de kabul edemem 🥹😭😭😭😂😂😂
Kaşsız olmak, tek kaşlıdan iyidir. 😃😃
O kadar sevmiyorsun yani 😂😂
Sevmiyorum.
Kaşsız olmak makyaj ile kaş çizeriz
Öyle çizmek yok 😂
Olsun
İkisi de kabus gibi
Hiçbiri...🤭😂😂
Kaşsız olsun ben kaş yapistirirdim
Kaşsız😂