Bende böyle bir inanç var. Her şey zamanı geldikçe olur diyorum kendi kendime.. Demek ki yaşanması gereken şeyler var ya da daha iyi bir şey yaşayacağım.. O yüzden olmasını istediğim şey olmuyor veya gecikiyor diye düşünüyorum hep. Her şey yeri ve zamanı gelince en olması gereken biçimde gerçekleşir, buna inanıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Ben çocukken amcam hep her şeyin yeri ve zamanı vardır derdi. Ergenlikte falan çok dalga geçtik tabi kardeşimle ama adam doğru söylüyormuş. Bizim ailede hep şakayla söylenen ya da gülüp geçilen şeyler hayat dersi çıkıyor.. 😆 Çok basit, herkesin söyleyebileceği bir söz ama gerçekten anlayan biri olursa çok doğru bir söz..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer