Zamanı gelince her şeyin gerçekleşeceğine dair bir inanç var mı içinizde?

Bende böyle bir inanç var. Her şey zamanı geldikçe olur diyorum kendi kendime.. Demek ki yaşanması gereken şeyler var ya da daha iyi bir şey yaşayacağım.. O yüzden olmasını istediğim şey olmuyor veya gecikiyor diye düşünüyorum hep. Her şey yeri ve zamanı gelince en olması gereken biçimde gerçekleşir, buna inanıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Ben çocukken amcam hep her şeyin yeri ve zamanı vardır derdi. Ergenlikte falan çok dalga geçtik tabi kardeşimle ama adam doğru söylüyormuş. Bizim ailede hep şakayla söylenen ya da gülüp geçilen şeyler hayat dersi çıkıyor.. 😆 Çok basit, herkesin söyleyebileceği bir söz ama gerçekten anlayan biri olursa çok doğru bir söz..

Zamanı gelince her şeyin gerçekleşeceğine dair bir inanç var mı içinizde?
Cevapla