Yalnız bir erkeksen bir kadını mekanda etkilemek çok zordur gibime geliyor. Paran varsa veya o kadının önünde ona sarkıntılık eden birini doversen falan kadını etkileyebilirsin gibi düşünüyorum.
Ağzın laf yapacak deniyor ama ben numaralarını alsam da sonrasında yazmıyor etmiyorlar. Galiba o an peşime takılmasın diye veriyorlar numaralarını.
Para ve serserilik dışında kadını güzel sözle falan etkileyemezsin gibime geliyor. Mutlaka çevrende rekabet oluşturacak kadın, cebinde para veya o kadının önünde birini döveceksin ki kadın senden etkilensin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ya sösösödödödödö siz filmde falan sanıyorsunuz kendinizi herhalde. Kadının önünde birisini döversen o kadın senden koşarak kaçar tabi siz bunu güç gösterisi olarak görüyorsunuz ama biz o kişinin şiddete meyilli olduğunu görüyoruzzz
@Candan343434 yoo doğru döylüyor etrafında kadın yoksa o erkek umrunuzda olmuyor ve kavgacı erkekler maalesef favoriniz
Alakası yok. Kadınlar serseri severler diye bir gerçek var
Yoo benim favorim falan değil kimin favorisi olduğu da beni ilgilendirmez benim önümde birisini kavga etse hemen kaçıyorum yani
Evet kadınların zevkleri bozuk durumda
Siz TC kadınlarının favorisi , sert mizaçlı değilse reddediyosunuz tehditkar tipe sahip değilse bakmıyosunuz
Kendiniz kadınları etkileyemediğinix için öyle olduğunu sanıyorsunuz bu kafayla daha çok sap kalırsınız
Tipine bakınca var bunda bı pislik diyebilmeniz gerekiyor öbür türlü bakmıyosunuz
Kardeşim benim favorim falan değil ben sakin mizah seviyesi yüksek kültürlü erkek seviyorum gerisi umrumda değil
Kadınları etkilemek için bunlar gerekiyor
Tamam abi sen kandır kendini böyle devamkeeee
Öbür türlü etkilenmiyosunuz sizin erkek zevkiniz değişirse sap kalmayız
Ya hala aynısını söylüyorsun ya yok öyle bir şey diyorum ama yok tamam öyle aynen
Ne kandırması ölüm gerçekler bunlar , sende aynısın mesela profiline bakılırse seksisin hoşsun , özellikle senin gibi kızlar çok fena tam dediğim kızlara giriyosun işte şans verdiğin tipleri tahmin etmesi zor degil
Ya hahahahahha tamam senin dediğin olsun
Var öyle bişey hem de hepiniz aynısınız, yakışıklı bulduğunuz erkek çeşidi belli tek bir tane var
Ya tamam uzatma
Çok zorsunuz çok anormalsiniz neyse boş ver tartışmaya gerek yok sen inkar ediceksin ama gerček dediğim gibi hadi iyi akşamlar
Ya sana bakmadılar diye böyle yargılayamazsın kimsenin sevdiği tip seni ilgilendirmez ki. Demek ki beğenilmemişsin olmamış yani millet napsın zorla beğenemez ki değil mi? Bu işin kavga dövüşle alakası yok beğenen onu beğenir o ayrı ama tipi hoş gelsin bir zahmet bize yani hayır kurumu değiliz çirkin erkeklerle uğraşamayız
Bazı kadınlar böyle şeylere çok takılmıyor.
Hangi kadın o abi? Ben hiç görmedim
Kadının önünde birisini dovmekten ziyade, konuyu dövüşe götürmeden işlerin üstesinden gelebilen kişilere daha çok güvenirler. İşin özü bu aslında.
Çok büyük kriz anı olur, başka çıkar yolun kalmaz, kavga edersin, ama sen kalkar da öyle haybeye kavga edersen dikkatini cektigin kızlar ortam motorları olur, her kafalarına estiği zamanda seni kullanırlar.
Ay işte aradığım yorum tebrik ederim 🤝🤝
Anladım. Ben normal konuşuyorum numara da istiyorum ama benimle konuşmayı devam ettirmiyorlar eve geçince. Laubali olmuyorum pcler gibi galiba o yüzden devam etmiyorlar
Boyunu, posunuz tipini, duruşunu, kılıfını kıyafetini, konuşma biçimin, davranış, yaklaşım vs... Pek çok faktör var.
Laubali olmakla alakalı bir şey değil, senin adım atabiliyor olman bile bişey, onu beceremeyenler napsin. Kendinde kadının gözünden ekşi görünen neyse kolayca tespit edebilirsin. Ekşi yönlerin var diye de kendimi kadınlardan çekme, kovalamaya devam et
Doğru evet. Teşekkür ederim 🙏🏻