Aslında duygusal olup dışarıya belli etmeyen veya edemeyen var mı?

Dedem öldüğünde çok kötü bir şekilde üzülmüştüm ama gözümden yaş çıkmıyor, insanlar yanlış anlamasın diye kendimi sıkıyorum ağla diye veya lise son sınıftayız. Hoca duygusal şeyler söylüyor. Öyle bir hüzün bastı ki sonra sınıfta baktım hepsi agliyo resmen ama bende bir şey yok. Sonra bana diyorlar sen ne kadar duygususzun. Bende anlamıyorum vallahi 😀
Aslında duygusal olup dışarıya belli etmeyen veya edemeyen var mı?
Aslında duygusal olup dışarıya belli etmeyen veya edemeyen var mı?
Cevapla