Erkek kardeşim kızlardan uzak durduğu için kendini vizyonlu hissediyormus normal mi?

Erkek kardeşim 17 yaşında asosyal biri dövüş sporu ile ilgileniyor yapıyor.

Kızlara hem haram hemde saçmalık diye iletişim kurmuyormus öyle diyor.

Gecen bı kiz grubu ile tertismis kızlar çok dengesiz ve ergence konuştuğu için sinirlenmiş kardeşim gidin anca bara diskoya s. Git diye bağırmış sonrasında onlar bağırınca çıldırmış dahada bağırmış kızlar ağlamış erkek arkadaşı dövmeye kalkmış kardeşim onada 2 3 sövüp boş ver ettim diyor şimdide mutlu mutlu geziyor

Erkek kardeşim kızlardan uzak durduğu için kendini vizyonlu hissediyormus normal mi?
Cevapla