- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHer şey öyle geçiyor ki, geçmeyen hiç bir şeye rastlamadım.
Kırgınlıklar, kızgınlıklar, yaralar, aşk acıları, tutkular, kin, öfke, bağımlılıklar.. Birine veya birilerine dair duyduğun kötümser hisler zamanla tabana doğru evriliyor.
İnsanların başkalarının kendisine derman olacağını zannederken, zaman gelip hepsini halledip gidiyor. Sen aklının bir köşesinde şunu unutmayacağım dediğin halde, zaman sana unutturuyor.
Gözümüzde çok büyüttüğümüz insanların aslında çok küçük ve kıymete değer olmadığını zaman bize zaman anlatıyor.
23 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru güzel yazmisin aynen böyle oluyor
- +1 yıl
O kadar çok zaman yazdık ki, sonda ki zaman fazla olmuş. Zamanla bunu da unuturuz heralde.
- +1 yıl
Unutulur neler unutulmuyor ki
En İyi Cevaplar
+1 yılher şey herkes gelir geçer. Ölümüne üzüldüğümüz bir insan için ilk günkü kadar acı duygularımız olmaz kalbimizde buruk bir an bıraksa bile. Amansız uzun yıllara yayılan hastalıklar hemen geçmez onun dışındakileri hayata yaymak sağlıklı bir psikolojide olunmadığını gösterir. Hayata bir kere geldik. Kendimizden bir tane daha yok. Değerliyiz her birey olarak🌺
29 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel konusmussun hepimiz değerliyiz ama çoğu insanın bundan haberi yok güzel söyledin çok haklısın 🌹
- +1 yıl
Teşekkür ederim evet maalesef🍀
- +1 yıl
Rica ederim kendini seven pozitif bakan insanları seviyorum
- +1 yıl
Öyle olmak lazım hayata yoksa motivasyon düşüren insanlar negatiflikten daha çok beslenirler☺️
- +1 yıl
Doğru onlar zaten onu bekliyor dusmeni seni görüyorum sorularında güzel ama fazla karşılaşmadık değilmi
- +1 yıl
Teşekkür ederim çok dikkat etmedim karşılaşmış olabiliriz olmayadabiliriz😁 görüş ve sorulara odaklı bakarım genelde kullanıcı kim diye çok dikkat etmem☺️
- +1 yıl
Yok ben seni görüyorum bazen feno olursun sen zaten ben gördüm seni yani ☺️
- +1 yıl
☺️☺️
- +1 yıl
🌹
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılHayatta bitmeyen geçmeyen hiç bir şey yoktur canım her şey gelip geçer bazen delip geçer 👍 değişmeyen tek şey azmim, duruşum , inancım ve düşman çatlatan gülüşlerim oldu 👍🤗 ben hep gitmişimdir kiminin hoşuna kiminin zoruna 🙋
25 Yorumla- +1 yıl
Valla sen gülersen birde maviş maviş bakarsan olay orada biter 😂
- +1 yıl
Yaa senin canını yiyerem haa 🤣 teşekkür ederim 🙏💞🥰
- +1 yıl
Rica ederim maviş bu gerçekler 😌
- +1 yıl
🙏🥰❤️🙏🙏
- +1 yıl
🌹🌹🌹🌹
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Pırpırımın rahatsızlığı karşısındaki çabamın işe yaramıyor olması. Geçmedi geçmiyor
35 Yorumla- +1 yıl
Küçüğünmu 😑
- +1 yıl
İnşallah onun kaderi güzel olur pirpirin bizde pirpirda yok
- +1 yıl
Ne demek 🌹
+1 yılİnsanlara olan güvensizliğin geçmek üzereydi tekrar hayatıma girdi hoş geldi artık sanmıyorum geçeceğini.
21 Yorumla- +1 yıl
Güvenmemekte haklısın insanlar ciddi tehlikeli olmaya başladı 😑
- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılher şey zamanla geçer, hayatın kendisi geçiyor, hayatımdaki mi geçmeyecek
21 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru zamanla her şey geçiyor
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılGeçer geçer daha öncekiler gibi
bu da geçer, neler neler geçmedi ki !
yani geçiyor her şey fakat yarası kalır.
111 Yorumla- +1 yıl
Güzel şarkı sezen dinliyoruz ☺️
- +1 yıl
Tabi ki. Sezen efsane..
- +1 yıl
Bende dinlerim ne varsa eskilerde var
- +1 yıl
Kesinlikle. Şimdilerde cümlede anlam yok.
- +1 yıl
Çoğu zaten sesini ayarlıyor seste yokki şimdiki sanatçılarda
- +1 yıl
Sanatçı değiller şarkıcı! Üretmeyenlere ne sanatçısı diyeceğiz. Müzikten soğuyacağım onlar yüzünden
- +1 yıl
Valla bir ara benim söylediğimi atarım sana dinle bakım bana ne diyosun 😂
- +1 yıl
Olur, bakarız. Durumuna göre notunu veririz 😅
- +1 yıl
İyi hadi bakım notta alcam 😂
- +1 yıl
Tabi ki, notsuz olur mu 🤣
- +1 yıl
Tamam dinle notu verirsin 😂
Gelecek kaygısı hiç geçmiyor giderek artıyor. İleriler çoook sisli göz gözü görmüyor bakalım yıllar sonra bizi neler bekliyor
11 Yorumla- +1 yıl
Gelecek kaygısı zor ve bu zamanda ne yazikki daha zor
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmeyen tek ana boşluğu hep de öyle kalacak benle birlikte ömür boyu...
18 Yorumla- +1 yıl
Basın sağolsun üzüldüm bak şimdi neden öldü kardeşim
- +1 yıl
Dostlar sağolsun çok bu konuya girmek istemiyorm ama kanserden vefat etti diyebilirm dostum🤦😭😥😥😥
- +1 yıl
Üzüldüm o melek zaten seni izliyordur unutma annesizlik çok kötü ondan yaranı desmeyelim
- +1 yıl
Orası öyle kral zaten o yara geçmiyor ve özellikle hüzün kaplıyor insanı her gece özellikle
- +1 yıl
Bilirim biz Erkekler anneciyiz anne acısı geçmez teyzem melek olarak yaninizdadir emin ol çünkü eskiler çok çekiyordu annelerimiz babalarımız.
- +1 yıl
Öyle eywallah kardesim valla anne baba hakları ödenmez tabi ne olursa olsn onların gölgesi bille yeterlidir neyse bu mevzular gider ben kaçar😥
- +1 yıl
Tamam Allah'a emanetsin kardeşim
- +1 yıl
🤲😉
İnsanlar gelip geçiyor , kalan anılar sadece. Onlarda bir gün geçip gidiyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru anılar kalıyor kardeşim ama işte kalabilen anılar diyelim
+1 yılİnsanlar beni çok yordular sadece acısı geçmiyor ve kızgınım
11 Yorumla- +1 yıl
İnsanların yormadigi bişey yokki ne yazikki
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sürekli mücadele halinde olma bir savasin bitip yenisinin başlama halı
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru güzel söylemişsin o savaşlar hiç bitmez
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılHafızam kötü her şey geçiyo valla ajsjsjdkdkdkf
11 Yorumla- +1 yıl
Ne geçiyor aklindan bakim neşe kaynağı geldi dur bakim 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılKalıcı olan tek şey hayal kırıklıklarıdır, kalan hepsi geçiyor..
21 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru bir söz 👍
Eninde sonunda her şey geçiyor zaman geçmiyor benim için
116 Yorumla- +1 yıl
Niye geçmiyor zaman senin için peki
- +1 yıl
Şimdi bunu dedin kızarım sana ölme lafını duymayim yasa hatta en dibine kadar yasa
- +1 yıl
Olmeliydim yazmışsın oku yukarı 😂
- +1 yıl
Melankolik tehlikeli onu soleyim ama bak seni ciddi merak ediyorum 😂
- +1 yıl
Ben benim ama bak her türlü kendimi koyuyorum koy koyunca bana haber ver 😂
- +1 yıl
Güzel olup olmamak göreceli burada napiyolar da 😂
- +1 yıl
Ben koyuyorum misal bana ne yapcaklar 😌
- +1 yıl
Bak sen benide korkuttu iyi geceler koycam napcaklar yaparlaesa onlar için sıkıntı 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılEn yakın arkadaşıma ben korkuyorum ama sen beni öldürebilirmissin dediğim o güne gidip sen başardın ağlama demek isterdim
11 Yorumla- +1 yıl
Bayağı kötü bir durum
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeçmeyen yegane şey olgunlaşmamış yapım. Öyleki 18 yaşındaki insan bile benden kat kat olgun.
11 Yorumla- +1 yıl
Neden öyle düşünüyorsun ki belki sen daha iyisindir
s +1 yılBabamın açtığı yara hayatım boyunca geçmeyecek.
23 Yorumla- +1 yıl
Üzüldüm basın sağolsun o senin hayaliyle hep yanındadır üzdün beni 😑
- +1 yıl
Bedenen ölmedi de benim için öldü. Üzülecek bir şey yok ya. Hayat devam ediyor.
- +1 yıl
Ölmedi ben öldü sandım peki neden öldü senin için
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSağlık sorunları diyeyim.
19 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun neyin var
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 baş ağrı sorunları
- +1 yıl
O bendede arada oluyor sıvıyı bol tüket gözlerine baktir bozukluk olabilir
- +1 yıl
Yok benim tansiyondan bugün hastanelik oldum🥹
- +1 yıl
Geçmiş olsun ilaç iciyomusun tansiyon
- +1 yıl
Bugün verdi doktor yarın tahlil yaptırcam.
- +1 yıl
Ama tansiyon erken çıkmış ailede var mıydı
- +1 yıl
Aile de var evet.
- +1 yıl
Ondan dolayı demekki ırsi diyolar
Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Yaptığım bir hata.
13 Yorumla- +1 yıl
Hatalar tecrübe yapar kardeşim
- +1 yıl
Kötü birseyse uzuldum kardeşim yokmu çaresi
- Kişilik & Karakter konusunda 582 cevap paylaştı.
+1 yılGeçmeyen bir şey yok 😱
153 Yorumla- +1 yıl
Belki geçer
- +1 yıl
Bilmem yaşayıp göreceğim 😅😱😱😱
- +1 yıl
Yasa gör bence güzel görcwn
- +1 yıl
Yaa keşke ileri de güzel hayatım olsa şimdi de güzelde ileride de kötü olmasın
- +1 yıl
Olur sen okulu bitir hayatın güzel olur
- +1 yıl
İnşallah 💪🏼💪🏼
- +1 yıl
O kol ne len 😂
- +1 yıl
Güç 😄😄
- +1 yıl
Güç gücünü aldın yani 😂
- +1 yıl
Aldım 😄😄🧘🏼♀️🧘🏼♀️🧘🏼♀️
- +1 yıl
Ispanak yedin temel reis 😂
- +1 yıl
Evet🤣gideyimde boyama yapayım
- +1 yıl
Ne boyaması 😌
- +1 yıl
Oyun 🤣 yetişkinler için ama çok güzel
- +1 yıl
Valla boyama değilde konsolu bir ara açayım 😂
- +1 yıl
Açta oyna
- +1 yıl
Neymiş ismi 😂
- +1 yıl
Oyunun mu
- +1 yıl
Evet neymiş
- +1 yıl
Happy color oyun adı
- +1 yıl
Boyuyosun yani 😂
- +1 yıl
Çok eğlenceli stres atar
- +1 yıl
Valla beni şu an fener strese sokuyor
- +1 yıl
😅indir boya
- +1 yıl
Niye boyamasam ben 😂
- +1 yıl
Boya len boya valla inan iyi gelecek
- +1 yıl
Boyayayim iyi olcak
- +1 yıl
Dene yani 😂parayla değil ya bedava
- +1 yıl
Haha güldürdün kız beni
- +1 yıl
Ne güzel 😅 hikayeler ile boyama bile var içinde Disney var her şey beleş beleş
- +1 yıl
Haha beleş olmasa peki 😂
- +1 yıl
Beleş olmasa oynamam az para ise ama veredebilirim ama çoksa hileli ararım
- +1 yıl
Hileli nasıl yapcan
- +1 yıl
İnternette APK oluyor ordan indirirdim
- +1 yıl
Onlarda virüs olur soleyim
- +1 yıl
İlk telefonumu 18 de aldım 2022 mayısa kadar kullandım valla her şey yükledim bir şey olmadı 🤣
- +1 yıl
Banka hesabın yoksa sıkıntı yok bizde var olmaz 😂
- +1 yıl
Var ama telefonda yoktu yüklemiyorum genelde
- +1 yıl
Ozaman yükleme hesap gider
- +1 yıl
Paraları çalarlar 🤣🤣
- +1 yıl
Yani çalarlar bak 😂
- +1 yıl
Pislik herifler ne olacak 😤😡
- +1 yıl
Harbi pislikmis bu herifler
- +1 yıl
Paramızı çalıyolar
- +1 yıl
Senin paranı alsalar bu büyük hata 😂
- +1 yıl
Döverim onları
- +1 yıl
Döv onları 😂
- +1 yıl
🥴😅 kafalarını koparırım
- +1 yıl
Neyle koparcan 😂
- +1 yıl
😂 döveceğim yani o anlamda
- +1 yıl
Sopa olsun ama
- +1 yıl
Olsun len🤨
- +1 yıl
Olsun bakalım len😂
+1 yılbaba özlemi
11 Yorumla- +1 yıl
O çok kötü aileden birisini özlemek 😑
Anne özlemi.
11 Yorumla- +1 yıl
Anne özlemi çok kötü bir şey
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılObsesifim ben 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Zihinde bayağı düşünüyorsun ozaman güzel bak bu 😂
- +1 yıl
Üüyüüüf olasılık benim işim... olmayacak işi oldururum.. 😂😂😂😂
- +1 yıl
Zaten öyle olmalı oldurcanki düzen olsun 😂
Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. acı.
117 Yorumla- +1 yıl
Ah canım benim ne yaşadin sen 😂 bu acılar unutulcak😌
- +1 yıl
Uyucam zaten sende uyu 😂
- +1 yıl
Deneme uyu rüyanda guzellikler olcak hadi bakım 😌
- +1 yıl
Yok ciddi 6 hissimi gönderdim sana kesin güzel bişey görcen rüyanda uyu gormessen hani len nerde dersin 😂
- +1 yıl
Görcen ruyana ben gircem korkutacam seni 😂😂😂
- +1 yıl
Aksi halde ben senin hiç korkmucani düşünüyorum valla beni kesersin sen rüyada 😂
- +1 yıl
Diyorum okadarda eminim ölmek için çok gencim 😂
- +1 yıl
Yapman mi kıyamam hadi yat Ruyanda beni görcen uyu mışıl mışıl bende uyuyum ☺️
- +1 yıl
Anlastik gör yarın bana söyle iyi geceler tatlı rüyalar 😌😌
Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. Ölüm...
17 Yorumla- +1 yıl
O Allah'ın emri birgün hepimiz ölcez
- +1 yıl
O işte kötü genç ölüm mesela
- +1 yıl
Olsun ben anlıyorum klavyeni 😂
- +1 yıl
Yazamadim benimkide değişik klavye doldururuyor hemen 😂
+1 yıliz...
19 Yorumla- +1 yıl
Kötü bu unut o izleri
- +1 yıl
unuttum dediğin an hatırlamaz mısın aslında
- +1 yıl
Orasida var ama ne gibi izler bunlar
- +1 yıl
kişiler veya durumlar fark ediyor mu ki sana emanet olan ya da senin dahil olduğun her şey vaktini ve görevini tamamladığında senden gider bu temaslardan geriye de ancak iz kalır
- +1 yıl
Doğru güzel konuşuyorsun ama derdini anlatırsan belki bir derman olurum
- +1 yıl
bir derman aradığım yok, dert yandigimda.. ki herkesin yaşamı kendine yeter kimsenin derdiyle harman olunmamalı çünkü sonunda kullandığımız cümle "boş ver ":)
- +1 yıl
Olsun ama genede insan anlatinca bir nebzede olsun içi rahatlar değilmi ☺️
- +1 yıl
bu da kuru bir insan avuntusu ağla acilirsin, anlat içine yük etme ferahlarsin gibi gibi..
- +1 yıl
Yok ben genelde öyle demem gene avutma ama az buçuk rahatla
Huhuuvv ne yaşadın be amaa skzosmzkd
18 Yorumla- +1 yıl
Valla bu soru hayal ürünü benim için 😂
- +1 yıl
Ben ne söylerdim güzel soru bana ateş etti şu an geçmeyen tek söyleyeceğim hayatımda sahte insanların birden çoğalması derdim
- +1 yıl
Yani bazı sahte insanlara yol vermem konu o sahte insana tahammülüm yok
- +1 yıl
Benden kolay sır çıkmazda emre bak sana anlatır erkeğin sırlarını 😂
- +1 yıl
Ama sen ne arıyorsun peki söyle söyleyim sana
+1 yılYediğim ayazı unutmam
11 Yorumla- +1 yıl
Ankara 'nın ayazimi bu
+1 yılMaalesef ki hiç bir şey kalıcı değil bu hayatta... Öldüğümde sevdiklerimin sıcaklığını kalbimde götürebilmek dileğiyle canom.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 