Tavsiye filmle geldim. Filme şans verin sayın ahali.
https://youtu.be/-HA4cuBl8Fo?si=B1OKgI3nPxJXVjbY
https://youtu.be/-HA4cuBl8Fo?si=B1OKgI3nPxJXVjbY
Kendimi zor buldum bir daha kaybedemem. Yanımda birileri olsa da olmasa da kendim kalmak tek çabam. Hakkımda kim ne derse desin, ben benim. Kendimi başkası için değiştirmem, olmadığı biri gibi göstermeye çalışmam. Birisi benden rahatsız olursa gider. Diğerlerini daha fazla düşünemem, bu hayatın başrolünde ben varsam artık tek düşünmem gereken insan da benim.
Kendim gibi davranırsam zaten topluma ve görgü kurallarına uygun hareket etmiş olurum. İnsanların değil ama değerlere uygun hareket eden Biriyim. Bu kendini yetiştirme ve içselleştirme irdelemeyle alakalı bir durum.
Cevap
3Cevap
Ben kendim gibi davranırım her zaman
O an içimdeki hissiyat benim nasıl olmamı istiyorsa o şekilde davranırım😅
Kendim gibi davranıyorum. Onların pencereleri yine görmek isteyecekleri gibi görecektir kasmaya gerek duymuyorum
Birinin istediği gibi yaşamak en âlâ esarettir.
İçi dışı bir olduğum söylenir
Kendim gibi davranırım her zaman
Kendim gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?