Hiç bişeye tepkisiz olmak neyin belirtisi olabilir?

Kendimi bildim bileli sosyal fobili bi insanım bunun üzerine istemediğim bi işte istemediğim bi yerde yaşıyorum üstelik hiç arkadaşım yok. Eskiden ağlardım ama artık ağlayamıyorum üzgünüm ama tepkisizim. Çok donuk olmaya başladım. Psikoloğa gittim hiç işe yaramadı. Yaşamak istemiyorum ama kendime zarar veremiyorum da. Napıcam bilmiyorum?

Hiç bişeye tepkisiz olmak neyin belirtisi olabilir?
Cevapla