İnsanları çok yanlış anlıyormuşum ne yapmaliyim?

Lisede arkadaşlarım hep bana çok egoistsin, gereksiz sinirlisin, boşsun diyodu grup yapan erkekler arada dalga geciyodu. Halbuki ben çok utaniyordum kendimi anlatmak istemiyorum bu yüzden karakterimi tam yansitamadim. Biri beni eleştirince çok kötü hissediyorum her seyden art niyet seziyorum. Belki ben öyle olduğum için olabilir bilmiyorum. Üniversiteye gideceğim az kaldı insan ilişkilerini iyi tutmalıyım kendimi açmak ve dikkat çekmeyen biri olmak istiyorum ne yapmalıyım? Cidden çok ihtiyacım var tavsiyenize 🙏🏻✨✨

İnsanları çok yanlış anlıyormuşum ne yapmaliyim?
Cevapla