Ne kadar kötüsün diyor arkadaşları şaka yapmıştım ki bence komikti
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Birine inancı üzerinden şaka yapılmaz kültürsüz kardeşim
Gerçek kültür bu biraz oku
Galiba sadece sence komik
Komik ama
Evet haklıyım sjsj
Kız arkadaşım olur musun
Olum o kadar mı yokluktasın ha
Bu evet mi oluyor yoklukta değilim iyi insan yok yoksa kız bulmak kolay
İlk olarak bu ever olmuyor ikinci olarak da seni tersleyen yorumuma rağmen bunu söylemeni garipsedim o kadar
Dalga geçiyorum saçmalama soruda yalan zaten niye yapayım öyle bir şey canım sıkıldı sadece
Fark ettik
Sadece komiğime gittiği için cevap verdim
Hani komik değildi
Gıcıklık olsun maksat
Peki şimdi kız arkadaşım olur musun
Tamam gıcık oldum
Tamam şimdi kız arkadaşım olur musun
Hayır ehe ehe
Başka sorun var mı
Var tabi
Sevgilim olur musun
Hmm hayır
Aynen karın da olmam
Bak böyle Alp dağlarının arasında dağ evimiz varmış orada şömünenin başında teklif ettiğimi düşün sonra güzel bir kırmızı şarap açıyoruz
Kahve hobim var latte art yaparım sana
ŞömÜne sevmem bide alkol kullanmıyorum
Kahve severim bak
Kahveye benim hobim var latte art yapabiliyorum kahvenin üstüne kalp çizerim ama ikimizin kalbi
Orta kavrulmuş guatemala kahvesi kavrulduktan sonra 2 hafta dinlendirilmiş
En sevdiğim
Sende sevcen
Axacagys
Kalbi ebem de çizer
Portredir manzaradır çizemez misin
Yıkanmış Sjjsjs
Portre çizilmez çiziliyor ama makinası var makina olmadan çizilmez
Hahahah
Acayip salladın da hadi hayırlısı
Benim kendi elimle çizdiğim kalbi ama ikimizin kalbi nasıl beğenmezsin nerede romantiklik
Hayır uydurma
Instada görmüştüm baya baya çiziyorlar
Biz senle olan aşkımız var ya titanik filimdeki aşıklardan çok daha iyi olacak
Puhaa
Daha yoğun kahve ile çizilir ama yine azar azar dökerek
Ama tam latte art denmez ona
Çünkü latte İtalyanca süt demek zaten süt ile çizmen lazım
Puhahhaha diyon ama bunlar hep gerçekti
Ya kes hadi beceriksizim demiyor da
Aynen makine yapmışlar da makine çiziyormuş
Hee milletin işi gücü yok axagsjsl
Yaaa dkkdkdkdkd ben sana kendi elimle kalbimizi çiziyorum sen yaaaa teşekkür ederim dicene beceriksiz diyon napim şimdi trip atan erkek mi olayım
Senin trip atman lazım ya
Sonra bende sana kolye alcam görünmeyen yerinde Kaan kalp gizli kullanıcı yazacak
Senin bir doktora görünmen lazım ciddili
Hayal dünyasında mı yaşıyorsun
Neden hayal olsun her güzel şey hayal değildir ki olmaz ki böyle negatif negatif biz birlikte her şeyi başarıcaz birlikte yeterki yanımda ol
Acagshjs latte artla uğraşan erkoya piremses denir zaten
Trip atmana gerek yok
Sen önce bi doktoruna görün
Sonra da şu da de leri ayırmayı öğren
Hayır romantik erkek kahve seviyorum işte kahve ve basketbol sevgilime latte art yapmışım bunun sesi prenseslik benim prensesim sensinnnn
Klavyem ingilizce otomatik düzeltiyor bozuyor
Tamam o zaman flörtüz biz artık
Hikayenin adı da şey olsun mu
Şizofren Kaan ve hayalet sevgilisi
Da de ayrılan klavye de ilk defa gördüm ha
Kdkdkdkdkkddk
Türkçe değil ya
Adın hayalet mi
Takı da altın rengi mi gümüş rengi mi rose gold mu?
Sen bu latte art Mart işlerini bırak da yazar ol
Senden fena bi gençlik romanı çıkar gibi
Hem 15 yaş watpad tayfa peşinde dolanır
Bi taşla iki kuş
Öhh cilt alt tonu da bilirmiş
Ha şizofreni kabul ettin yani?
Cilt alt tonu ne alaka dkdkmdkdkd
Yazmayı seviyorum gerçekten
Hayır adını sordum aslında amaaa
Yok bu takı muhabbeti cilt alt tonuna göre takı seçme ile çıktı da onu biliyon sandım
Hayır takıda sevdiğin rengi sordum
Orası belli de biraz daha az mı sallasan maksat daha inandırıcı olsun
Gerçi senin okuyucu kitlesi her şeyi yutacak cinsten gibi
Ya sen beni niye hiç sevmedin sürekli laf yiyorum ben ama dkdkdkkdk
Yalan söylemedim ki
İkimizin aşkını kaleme alcam
Sen de laf çarp Allah Allah
Eğlenceli oluyo hem
Ne yazıyorsun bakalım?
Watpad dersen accayip gülerim shhs
Ninja hikayen için söylemiştim aslında
Aaa ama çok zevksiz bi hikaye bomboş
Onun yerine hayal gücünü çalıştır
Watpadi ilk senden duydum
Onu salladım saçmalama yazınca özenli yazarım
Benim duygularımla oynayınca eğlenceli mi oluyor yani kdkdkdkd
Kaç yaşındasın
İlk benden mi duydun
Demek ki bk gibi bir yazar olacaksın benden söylemesi sjs
Bana en son okudun kitabı söyle sana kim olduğunu söyleyeyim
19
Yazar olmak istemiyorum ki
21 yaşındayım
Suç ve ceza en son okuduğum Türkçe
Art of war en son okuduğum ingilizce
Hee acayip zevkli
Ha bir de acilen yazım kurallarını öğren
Yoksa tdk den sansür yiycen
Yazdıklarından dolayı değil Türkçe katili ilan edilirsin benden söylemesi
Dünya klasiği zaten ikisinde
Cidden klavyem Türkçe değil
İngilizce bölüm okuyorum her şeyim ingilizce zaten
Haa bilgi için sağ ol
Rica ederim kdkdkd
Ne okuyorsun
Peki hayalet sevgilimin adını ne zaman öğrencem mesela ne sever nelerden hoşlanır
Ne olmak istiyorsun?
Tabi Kaan dan hoşlanır da onun dışında
İş adamı
Film yapımcısı
Kitap olarak yeni noel’de cinayeti yeni bitirdim
Okul olarak da tıp okuyorum sjjs
Erken ama hangi alanında uzmanlaşmak istiyorsun
Peki hobilerin neler nelerden hoşlanırsın
İngilizce bölüm acagshksd
Ayrıntısı yok mu acaba
İşletme okuyorum söylemeyi unutmuşum kdkdkdkkd
Evet erken
Bilmiyorum daha stajlarda karar veririm
Hobilerini nelerden hoşlandığını ne zamana öğrencemm
Hobilerim hmm
Resim çizmek müzik dinlemek bide erkoları zorbalamak (en sonuncusu fav)
Tıpa girerken hayal ettiğin bir dal yokmuydu
Canım o erkolar olmayacak onu sil kaanı zorbalamak yaz oraya
Ne resimleri ne tür boya kullanıyorsun
Kararsız bi tipim
Ama plastik cerrahi falan olabilir diye düşünerek girdim
Çok muhtemel yüz kere değişecek bu fikir
Ne tür müzik
Tabi değişir
Adın ne ki
Bir de şey muhabbetleri var
Yurt dışına çıkmak istersem burada uzmanlık yapmanın pek bir anlamı e
Çoğu ülke uzmanlığını kabul etmiyor
e=yok
Tükenmez kalem shhs
Ciddiyim
Her türden
Şebnem
Yok seni eklemem gerek özür (erkolar+piremses)
Ben yüksek lisans için yurt dışına bakıyordum alakasız ama yinede anlatçam bazı okullar ingilizce dilinde eğitim veren üniversite de okumuşsun toefl a gerek yok diyor bazıları sonuçta olduğun üniversite ana dili ingilizce olmayan bir ülkede bulunuyor sunacak girmeni istiyor
Kdkdkdkdkdmd
Ama senin prensesinim dimi
Memnun oldum
Anladım
Manyağa bak acacagshjs
Mdkdmdkdkd
İngilizceyi üniversitede mi öğrendin
Doğrusu İngilizce biliyon mu
Anaokulundan beri ingilizce ve Almanca dersleri alıyorum ama Almancam pek iyi değil
İngilizcem şu şekilde gelişti yabancı arkadaşlarım oldu ingilizce film diziler sayesinde tabi ingilizce dublaj ve ingilizce altyazı ile bir de ingilizce kitaplar sayesinde
Soruma cevap versene
Ben de ilkokuldan beri görüyorum da ne halt öğrendim soru işareti
Yeni verdim üste geç gitmiş
Tabi ingilizce biliyorum yoksa kalırdım her şeyden her şey ingilizce okulda
İnstanı verebilir misin
Valla peygamber sabrı var ağzıma sçmanı bekliyordum ahdjjd
Bak o kadar İngilizce dizi izledim
Olmuyo abi olmuyo bi ben mi salağım diye düşünüyorum
Bol bol konuş ingilice altyazı da ekle takip et diziyi
Ay emaan İngilizce işletme okuyorsun
Herkesin süper mi İngilizcesi olacak sanki
Eğleniyorum bu arada sohbet güzel
Herkes süper İngilizceye sahip olmak zorunda değil de ama sahip olmalı
Şebnemcim instanı alabilir miyim şebnemcim
Yok be İngilizce alt yazıyla anlamam zevki kalmaz çık sjjs
Hem ingilizce düblaj hem altyazı güven bana
Bir de ingilizce kitap oku
Gazete oku bir şey oku
Babam şu yaz İngilizceyi halletmem konusunda zorbalıyo biraz beni
Muhtemelen kursa göndermeye çalışacak ama orada ne kadar öğrenirim bilemiyorum
Bir de ben çekingenim biraz burada ağırabi kesildiğine bakma
Kursa göndermesin parayı çöpe atmaktan başka bir şey değil
Dediklerimi yap çok güzel olur
Adam haklı sanki Şebnem dökdkdkd
Hayır alamazsınız
Ama niyeee
Haklı daa o uğraşacak haberi yok
Yazdıracak ben de gitmeyeceğim diye zırlayacağım
Neyse bi şu sene bitsin de sonra düşünürüz
Derslerle birlikte yürütemem şu an
Gitme zatenn
Senin derslerin çok daha zordur tabi benimkine göre
Aslında bal gibi yürütürüm şu telefonu biri elimden alsa da
İşime gelmiyo işte
Bende ortamamı yüksek tutmaya çalışıyorum
Ben geceleri dışında çok telefona bakmıyorum
Hatta burayı kullanmam normalde hesabı silerim yakında
Yok canım ne münasebo
Senin derslerin yanında benimkiler tırt kalır
Kendime bi İngiliz arkadaş bulayım o bana öğretsin
Mantıklı mu?
Tırt tabi ben sen üzülme diye dedim kdkdkdkdkd
Ben sana öğretirim ingilizce konuşarak
Benim de dersler yoğunlaşsın sileceğim
Erko zorbalamakla hayat geçmiyor
Hayat kurtarmak gerek
Hayatımı kurtar Şebnem
Şebnem ben senin instanı nasıl alcam
Sen önce kendin öğren
Hem ben prof hocalardan öğrenicem
Ben de profum bende senin profun mdkdmd
Yok gerçekler söyleseydin çok fena koyardı iy yapmışsın slajskl
Alamayacan sjjs
Axcqhaja
Alırım ki
Lütfen desem olmaz nasıl istesem
Dur ben daha kendi gtümü bktan çıkaramıyorum
Seni sonra düşünürüz
Şebnem instada şu emoji modifiye etme güncellemesini deneyelim mi
Ndmsmsksk
Ya da emoji oyununu deneyelim
Öhh zekaya bak maşallah
Senin için çalışıyor Şebnem
Bizim rolleri değişmemiz gerek gel paşam sen tıp oku harcanıyon oralarda
Ben film yapımcısı olcam çok para kazancaz bu bölümde iyiyim
Niye canım gibi mi gözüktüm oradan da benim için çalışıyor sksjjs
Sağ ol benimkisi bana hayli hayli yetiyo sen kendine yetirmeye bakk
Süpersinn
Saçmalama Şebnem evlencez biz benim senin mi olcak
Birlikte çok zengin olcaz dimi
Bak çocuk ben ciddiyim
Git bi psikiyatriste görün bence
Sen benim doktorum olcan işte
Bu sefer zorbalamak için söylemedim
Beni sevdiğin için söyledin dimi
Şebnem instanı verrrr
Yok ülkeye bir psikopat daha kazndırmamak için söyledim
Bu üzer be Şebnem
Boş ver be üzülme sadece dediklerimi yap sjskks
Sadece instanı ver kdkdkdkd
İyi akşamlar 🫡