Kişilik & Karakter Günyüzünü en son ne zaman gördünüz? MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor En son ne zaman günyüzünü gördünüz yoksa nerdeee göreceğiz günyüzünü mü diyorsunuz? Günyüzünü en son ne zaman gördünüz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben hiç görmedim 1 0 Yorumla
Just_Peace_of_Mind Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayallarim için, kendim için,, bana iyi gelen en basit birşeyi bile yaptığımda günyüzünü de görmüş oluyorum 1 3 Yorumla MrConfused +1 yıl Umarım hep görürsün o güzel günleri 😇 Yorumla Just_Peace_of_Mind +1 yıl Sizin için de aynısı dilerim.. teşekkür ederim🙏🏻 Yorumla MrConfused +1 yıl Teşekkür ederim 🙏 Yorumla
Daiys_m Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Dün çıkmıştım gezmeye orada gördüm gün yüzü açıkçası... 1 2 Yorumla MrConfused +1 yıl Güzel geçmiş anlaşılan 😇 Yorumla Daiys_m +1 yıl Evet gezdik ablamla güzelce açıkçası... Yorumla
VEGA0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 593 cevap paylaştı. Arada yemek yerken gördüğümü düşünüyorum fmfmfmfk 1 2 Yorumla MrConfused +1 yıl Senle napcaz😂 Yorumla VEGA0 +1 yıl Neden fjfjffjgjjgngjg Yorumla
FiliusDiaboli Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Hatırlamayacak kadar uzun zaman geldi geçti.Pek göremedim o günün yüzünü. 1 0 Yorumla
La_llorona Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bugün jfjdj keyifli bir gündü ya :d 1 1 Yorumla MrConfused +1 yıl Oooo neler oldu 😇 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Az önce gök yüzüne baktım 😂😂😂 1 2 Yorumla MrConfused +1 yıl Saydık o zaman 😇 Yorumla Yamaal +1 yıl 😃😃🤗🤗 Yorumla
Misakisaki Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Gören görmeyene konum atsın görmedik çünkü 1 5 Yorumla MrConfused +1 yıl İzmire giderken ben sana atayım konum 😂😂 Yorumla Misakisaki +1 yıl Ahahahahah bu espriyi çok düşünmedin umarım ne varsa bu İzmir'de ayrıca 😄 Yorumla MrConfused +1 yıl Espri de yaptım ama gerçekten böyle bit yer var Manisa İzmir arasında 😂 Yorumla Misakisaki +1 yıl Çok aydınlık geldi bu kadar mı farkeder 😄 Yorumla MrConfused +1 yıl Gençleştim resmen 😂😂 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. Simdi gökyüzüne bakıyorum sayılır mı 😎😎 1 1 Yorumla MrConfused +1 yıl Senin için sayarız 😂 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Günyüzü görüyorum son bir senedir 1 0 Yorumla
arascanpolat Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. hiç görmedim espri yapmıyorum çok ciddiyim 1 0 Yorumla
bosvergitsinn35 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Ölünce görürüm 1 1 Yorumla MrConfused +1 yıl Allah korusun be 😇 Yorumla
bsrtpl Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. göremedim 1 1 Yorumla MrConfused +1 yıl Bugun ne sorsak görmedim diyorsun 😂 Yorumla
Gezginn34566 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. İyi yakalanmış bir kare 🤣 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben hiç görmedim
Hayallarim için, kendim için,, bana iyi gelen en basit birşeyi bile yaptığımda günyüzünü de görmüş oluyorum
Umarım hep görürsün o güzel günleri 😇
Sizin için de aynısı dilerim.. teşekkür ederim🙏🏻
Teşekkür ederim 🙏
Dün çıkmıştım gezmeye orada gördüm gün yüzü açıkçası...
Güzel geçmiş anlaşılan 😇
Evet gezdik ablamla güzelce açıkçası...
Arada yemek yerken gördüğümü düşünüyorum fmfmfmfk
Senle napcaz😂
Neden fjfjffjgjjgngjg
Hatırlamayacak kadar uzun zaman geldi geçti.
Pek göremedim o günün yüzünü.
Bugün jfjdj keyifli bir gündü ya :d
Oooo neler oldu 😇
Az önce gök yüzüne baktım 😂😂😂
Saydık o zaman 😇
😃😃🤗🤗
Gören görmeyene konum atsın görmedik çünkü
İzmire giderken ben sana atayım konum 😂😂
Ahahahahah bu espriyi çok düşünmedin umarım ne varsa bu İzmir'de ayrıca 😄
Espri de yaptım ama gerçekten böyle bit yer var Manisa İzmir arasında 😂
Çok aydınlık geldi bu kadar mı farkeder 😄
Gençleştim resmen 😂😂
Simdi gökyüzüne bakıyorum sayılır mı 😎😎
Senin için sayarız 😂
Günyüzü görüyorum son bir senedir
hiç görmedim espri yapmıyorum çok ciddiyim
Ölünce görürüm
Allah korusun be 😇
göremedim
Bugun ne sorsak görmedim diyorsun 😂
İyi yakalanmış bir kare 🤣
Doğduğumda ahsh
Bu sabah