Bu sitede onca kibar ağızlı soru sordum, herkese siz diye hitap ettim ne mi oldu?

Hiçbir şey. Özümde hayvan gibi bir insan olduğumu çok ince bir titizlikle gizledim özellikle ilk yorumlarımda ilk sorularımda müthiştim. Ne mi oldu? Mesaj kutum dolup taştı mı hayır aslaa. Kibar centilmen erkek aradığını söyleyen o yalancılar nerde? Siz yalancısınız kızım siz bir kanka arıyorsunuz. Ama ben de öyleyim merak etmeyin bundan sonra Güleryüz yok kimseye. Bu sosyal deneyim sona eriyor. Bu site özelinde konuşmuyorum zaten. Bundan sonra eğer huzurevi sakini değilse; tüm kadınlar "siz" değil "sen" ben için. Herkese iyi geceler
Bu sitede onca kibar ağızlı soru sordum, herkese siz diye hitap ettim ne mi oldu?
Cevapla