Kimse vazgeçilmez değildir derler ama ben bazı özellikteki insanların vazgeçilmez olduğunu düşünüyorum. Size göre bunlar nelerdir?

Kimse vazgeçilmez değildir derler ama ben bazı özellikteki insanların vazgeçilmez olduğunu düşünüyorum. Size göre bunlar nelerdir?

Hangi özellikler onlar b
İşte bende onu soruyorum 🙂 mesela senin için hangi özellikler bulunan insan vazgeçilmez insandır
Önce ben sana sordum sence varmış çünkü sksksj
Aa pekala 😄 beni ben olduğum için seven mantığıma kalbime hitap edebilen beni anlayan dinleyen benden vazgeçmeyen ve sevgimi kazanmış olan 🙂
Hepsine katılıyorum.
Özü Öz içindeki çocuk özü iyi olan. İçindeki çocuk yaşıyorsa gözlerinin içinin gülmesi.
Öz!
Özüne Özlemi olan :
Öz, Özlem, Hasret, Özlemenin Çaresizliği! ↗
Öylesi kaldı mı bilmiyorum ama kalmıştır umarım 🙂 Ona iyi bakanların cidden vazgeçilmez olması muhtemel🍀
Yesss
İncesin 🌷
Sende 🍀
Cevap
6Cevap
Hiç bir insan vaz geçilmez değildir.. ama aşık olduğum ve bana aşık olan kadını kaybetmemek için elimden geleni yaparım
Kimse vazgeçilmez değildir Sadece öğrenmeye açık Saygılı edepli kadın merhametli erkek oturup konuşulmaya layıktır derim
Güzel 👏
Nikin dikkatimi çekti 😀
Niye ki 😂
Seviyorum bir şeyler öğrenmeyi seven meraklı insanları. Çünkü insanların ekserisi çöp ruhlu ve çok ilgisiz. Yeni bir şey öğrenmeye ne hevesleri var ne de cesaretleri...
Ha anladımm☺️ Doğru maalesef gelişigüzel yaşayıp gidiyor gibiler☹️
Maalesef
28 doğru mu peki
Doğru evet
Ne güzel
Mesleğin nedir peki senin
Teşekkür ederim henüz bir mesleğim yok öğrenciyim
Hım anladım
Ne okuyorsun diyeyim o zaman 😀
Biyoloji 😀
FEF kapandı mı ben mi yanlış biliyorum
şu an bu iki fakülte ayrı birbirinden
Anlamadım
Fen Fakültesi ayrı bir bina Edebiyat Fakültesi ayrı bir bina
Aaa bunu yeni duydum
Bizim burada öyle diğerleri nasıldır bilemem tabi
Hangi üniversite
Yani sizin orası neresi
Selçuk üniversitesi
Hım
Büyük üniversite
Belki o yüzden ayırmışlardir
Konyalı misin sen 😀
Olabilir kampüs cidden şehir gibi
Evet 😀
Bu ikinci okulun mu 😀
Eveet😀
Öncesinde ne okudun
Laborant ve Veteriner Sağlık
Benim için vazgeçilmez hiç kimse yok açıkçası
Benim için de öyle diyebilirim ama peki şu özellikleri olan birisi olsa vazgeçmem dediğin bir profil yok mu kafanda
Merhaba,
Hiç kimse vazgeçilmez ya da bizden daha değerli değildir!
Sevdiğimden vazgeçmem, hiç vazgeçmedim! Her halükarda yanında olurum...
İyi ve merhametli insandan vazgeçemem, yani senden kanka 🥹
Teşekkür ederim anonim kardeş 🙃
Herkes vazgecilir
Çıkar yol kalmaz ise maalesef..
Samimiyet, saygı, güven ve tevazu.
Maaleseff henuz oyle bi vazgecilmeyecek insan yok.
Kafanda illaki bir profil vardır 🙂 hangi özellikler olsa vazgeçmem dersin mesela öyle sorayım
Durust sadik merhamet ve vicdanli cekici sempatikse...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar