Olumlama yaptıktan hemen sonrası hayal kırıklığına çıkıyor?

Sadece bana özgü bir durum mu bilmiyorum. Artık bir konu hakkında olumlu yorum yapmamaya, kimseye öyle düşünsem bile bu iyidir dememeye çalışıyorum. Dediğim an hayal kırıklığı. Ne hakkımda olumlama yapsam elimde kalıyor. Sizde öyle misiniz?

Olumlama yaptıktan hemen sonrası hayal kırıklığına çıkıyor?
Cevapla