#SheWolfWoman
#Sizi bugünkü siz yapan o hayat sınavını kaç yaşında yaşadınız?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#Sizi bugünkü siz yapan o hayat sınavını kaç yaşında yaşadınız?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
Hayatımda ki en büyük sınavı bu yaşımda verdim (35)
Şimdilik daha büyüğüne rastlamadım.
Beni ben yapan bir çok şeyde yanılmalara sebep oldu bu sınav. Kendimi sorguladım.
Bundan 2-3 yıl sonra beni ben yapan bu sınavdan sonra neye dönüşeceğimi bende merak ediyorum.
Yalnızlık daha çok bir de sağlık sorunları oluyor biraz.. ve bir de cahil insanlar ile uğraşmak zorunda kalmak.. ama hepsi geçer diye düşünüyorum
Cevap
8Cevap
Her yaşımda farklı sınavlar verdim. İyi veya kötü fark etmeksizin her yaşımı farklı bir farkındalıkla uğurladım diyebilirim.
Özel bir yaş yok, her yaşımda farklı bir sınavdan geçtim
Ortaokul ve lisenin ilk yılları hayatımın en zor günleri olarak geçti. Bunun üstüne daha zoru olmaz sanırım
34, Hayatımın en zor sınavıydı, ve başardım, ya da başarıldım, demekki çok gayret ve istekliydim, ve çok memnunum bu hayatımdan
Çocukken ya şu an hayatımdan memnunum
15 ve 21 diyorum.
Her an bir sınavdayız. Beterinden korusun Rabbim
Henüz o yaşa gelmedim
Bilmiyorum.
29 ve 42
Otuz beş
Hiç bitmiyor hiiç
On sekiz..
32 ….
22 yaş kpss ve ben
20 de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?