#SheWolfWoman
#Kimliği belirlenemeyen cisim gibi takılır mısınız ortamlarda?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#Kimliği belirlenemeyen cisim gibi takılır mısınız ortamlarda?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
İnsanlarla kolay iletişim kurup onlaeın frekansına ayak uydurabilsem de bu omurgasız bir duruşum olduğunu göstermez. Oturmuş bir karakter benim için çok önemli. Hangi ortama girersem gireyim karakterimden ödün vermem, yalnız kalmaktan da korkmam
Bir cisim yaklaşıyor efendiiim 😂 iki ortam da farklı şimdi bende ve farklı olan ortamlardaki insanlar da farklıdır o halde bşraz farkın kimseye zararı olmaz
Cevap
6Cevap
Beni ben olduğum için kimse sevmedi şimdiye kadar.. bu yüzden de saf sevginin kaldığını düşünmüyorum.. ben bir insan da en çok karaktere bakarım.. ya da karşılık beklemeden dost oluyor mu ona bakarım.. ama çoğu insan vefasızdır bu zamanda maalesef.
Beni ben olduğum için sevmeyen insanları zaten çevremde barındırmıyorum.
Beni olduğum gibi kabul edenlerin
Beni ben diye aranmak, bilemedim şimdi ama, bir gün ben diye aranmışsam bir gün de ihtiyacım olur bi arayayım diye arandığımda oluyor 🤣🤣
Hayatta şekil degistirmem ben buyum isteyen görüşür isteyen defolur gider cehennemin dibine.
Beni ben olduğum için arayan insanlarla ortam kurarım
Beni ben olduğum için seven yok sanırım.
Şekil alan insanlarla işim olmaz
Sekil alanla isim olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?