Ben hatırlamıyorum. Zaten mutlu olduğumda sürekli bir şeyler oluyor ve moralim bozuluyor

#kehribark
Ben hatırlamıyorum. Zaten mutlu olduğumda sürekli bir şeyler oluyor ve moralim bozuluyor

#kehribark
Genel olarak mutluyum mutlu olmaya çalışıyorum ama çok mutlu olduğum ve hiz bitmesin istediğim zamanı soruyorsan 6 ay önce zaman dursun istediğim günler vardı ama ne yazıkki hayat devam ediyo iyisiyle kötüsüyle 🙃🙃🙃
Cevap
5Cevap
Hayır maalesef.. zaten mutlu olduğumu da hatırlamıyorum hiç :) ama iyi olmaya çalışıyorum elimden geldikçe..
Yıllar önceydi, ama simdi en azında huzurluyum ve iyi hissediyorum mutluluk arayışında degilim eglenceli ve dolu dolu anı yaşıyorum😀
Bir haber bekliyorum o gün çok mutlu olduğum gün olacak inşallah yazarım;)
Genel olarak mutluyum çok uzun bir zaman geçmemiştir
insan düşününce ne kadar az mutlu olmuşum diyor gerçekten de..
Kuzenlerim ile bir araya geldigim zaman mutlu olmuştum, mutluluk çok göreceli değil mi sizce de? Bazen en küçük şeylere mutlu olabilirken büyük şeylere sürat asabiliyoruz.
Çok oldu ya. Gerçekten mutlu olalı çok oldu. Şimdi hep acabalar belkiler. Ana odaklanamıyorum bile
Genel olarak mutlu bir yapım var. Önü sonu yok.
Evet 4 gün önce ve hiç beklemiyordum
Evet hatırlıyorum 2 gün önce
20.03 dan beri mutluyum🙏🥳
Bugün oldum
Yine tuzakdan kurtuldum ya benden mutlusu yok
2 gün önce
3 sene oluyor
Hatırlamıyorum
Niye mutlu degilsin
Salam
Hic hatırlamıyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?