İnsan daha çok kaldıkça mı gider yoksa gittikçe mi kalır bir yerde?

Kalmak zor gelir, her an biraz biraz gidersin her yerden ve belki de herkesten.. Bazen gitmek çok zordur, adım atacak gücün yoktur gitmen gerekir, hep bir parçan kalır geride.

“Hani denir ya, gitmek mi zor kalmak mı, diye. Bana sorarsan dönmektir en zoru...”

İnsan daha çok kaldıkça mı gider yoksa gittikçe mi kalır bir yerde?
İnsan daha çok kaldıkça mı gider yoksa gittikçe mi kalır bir yerde?
Cevapla