İnsanlar hakkında iyi kötü diye yorum yapıyor musunuz?

Kısacası insan sarrafı gibi iyi kötü diye analiz yaptığınızda tutuyor mu?
İnsanlar hakkında iyi kötü diye yorum yapıyor musunuz?
İnsanlar hakkında iyi kötü diye yorum yapıyor musunuz?
Cevapla