Kısacası insan sarrafı gibi iyi kötü diye analiz yaptığınızda tutuyor mu?


Evet oluyor. Etrafımdan uzak tutmam gereken kişileri bilmemde yardımcı oluyor. Zaten genelde insanlar kendini yaptığı hareketler ve söylediği sözler ile belli ediyor.
Cevap
4Cevap
Ben kimseyi yorum yapmam. yani sadece tanımadan içimden geçiririm işte bu insan şöyle olabilir diye ama buna göre hareket etmem
Ooo tabiki kuzenin arkadaşı kuzen arkadaşım arkadaşımın eşi kız kuzen yengem amcam turdaki ilk olay hepsi değişik insanlar
İyi insanda kötü insanda kendini belli ediyor
Tutmuyo, her yüzüme güleni iyi sanıyorum sonra çıkıyor tabi foyaları
hayor ne gerek var
Yaparım ve tutar genelde
Evet yaparım
Yapıyorum.😄
Evvet 😌
Yapıyorum
yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?