#SheWolfWoman
#Hatalarınızın neden kaynaklanıyor olması sizi daha fazla öfkelendiriyor?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#Hatalarınızın neden kaynaklanıyor olması sizi daha fazla öfkelendiriyor?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
Öncelikle 2017 2018 hatalar yaptım o yüzden ama ben ne bileyim arkamdan iş çeviriyorlar kızla biz iyi değildik ki ben mesafe koydum ama bırakmadı peşimi yoksa ben ona karışma dedim karıştı engelledim geri geldi kurtulamadım bir türlü bana tuzak kurduklarında kurtuldum
Yapmış olduğum hataların nedenlerini görebiliyorum. Fakat buna açıklama yapmakta zorlanıyorum. Çünkü bir insanın bunu anlayabileceğini düşünmüyorum. Bunu söylersem, sanki bahane olarak algılanacak ve hüküm giyecekmişim gibi hissediyorum.
Söylemiyorum da ne oluyor? Yine hüküm giyiyorum.
Aptallık değil ama belki bir çaresizlik diyebilirim. Yine de bu duruma değil, bu durumun sebeplerine kızıyorum.
Çaresizliklerime üzülüyorum ama aptallıklarıma kızmıyorum. Ben aptallıklarımla mutluyum. Beni insanlara sevdiren şey aptallıklarım.
Aptal insanları severim ama kendimden aptalını sevemiyorum. Rekabet ve kıskançlık duygusuna yol açıyor bende.
Cevap
5Cevap
Kendime kızmıyorum ben.. saçma sapan kötülük yapan insanlara kızarım.. çünkü ben hatalarımdan dersler alırım kızmaktansa
Aptallığıma güler geçerim her zaman ama çaresizlik en kötüsü elinden bir şey gelmemek gerçekten çok kötü
çaresiz kalmak beni ofkelendirmez. bir çaresini buluruz.. aptalliklarima da sinirlenmem. Başka türlü nasıl öğrenebilirim?
Çaresizlik sağlık harici olduğuna inanmıyorum. Genelde aptallıklarıma kızıyorum.
Aptallıklarıma daha çok kızıyorum
Apppptallıklarıma çok kızıyorum.
Sağlık harici olduğuna inanmıyorum.
Hatalarım hayat tecrübemdir
@ptallığımda🤣
öyle huylarimiz yok
İkisinede kızıyorum
İkisine de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?