Kendinizin en çok a. ptallıklarınıza mı, çaresizliklerinize mi kızıyorsunuz?

#SheWolfWoman

#Hatalarınızın neden kaynaklanıyor olması sizi daha fazla öfkelendiriyor?

#KişilikKarakter

Hatalarınız en çok a. ptallıklardan mı, çaresizliklerden mi kaynaklanıyor?
Hatalarınız en çok a. ptallıklardan mı, çaresizliklerden mi kaynaklanıyor?

#SonsuzEnerji

#💛🐝⭐🌾

Kendinizin en çok a. ptallıklarınıza mı, çaresizliklerinize mi kızıyorsunuz?
Cevapla