Hayatımda ilk defa kardeşime vurdum sonrası mı? ben bu hale nasıl geldim kardeşimemi kızayım yoksa vurduğum için pişman bile olmayan kendime mi?

herzaman evdekilere elimden geldiğinden fazla sevgimi saygımı eksik etmeyen biri oldum biz 3 kardeşiz ben en büyükleriyim en küçüğümüzü doğduğu ilk günden itibaren hep idere ettim anlayışlı ve yardımsever oldum aynı şekilde kızkardeşimede ama özellikle son belki de 10 senedir kızkardeşim bana sürekli bir şey söylesem azarayan ve kızan bende alttan alan idere eden oldum ama tükendim ben sürekli sevgimi ilgimi gösterirken çocuk gibi azarlanmaktan bıktım kendisiyle bu konuda uyarmama rağmen buğün ufak ve saçma bir olay yüzünden hayatımda ilk defa kızkardeşime vurdum biliyorum çok yanlış ama artık bittim tek istediğim benimle düzgün konuşması ve sevmesi ben bu hale nasıl geldim nasıl çileden çıkıp bir canavara dönüştüm ben böyle değilim ama hakketmediğim davranışlarıda artık daha fazla dayanamıyacağımıda biliyorum tabiki bu konuda erkek kardeşimle de konuştum duygularımdan bahsettim bu zamana kadar sizi idare ettim artık edemem bitim dedim şu an bunları yazarken bile ağlıyorum ben böyle değilim ama gerçekten bittim...
Hayatımda ilk defa kardeşime vurdum sonrası mı? ben bu hale nasıl geldim kardeşimemi kızayım yoksa vurduğum için pişman bile olmayan kendime mi?
Cevapla