Herkes dicek ki bir işim hallolsun bir sevdiğim olsun vs.. Olsun hepiniz ne istiyorsanız olsun da acaba olmasını istedikleriniz olduktan sonra memnun olacak mısınız yoksa yine başka şeylerin olması için kendinizi mi yıpratacaksınız?

Herkes dicek ki bir işim hallolsun bir sevdiğim olsun vs.. Olsun hepiniz ne istiyorsanız olsun da acaba olmasını istedikleriniz olduktan sonra memnun olacak mısınız yoksa yine başka şeylerin olması için kendinizi mi yıpratacaksınız?

Kendi kendimin memnuniyetinden sorumluyum, bunun için de çok çalışıyorum, çok çabalıyorum hep öyleydi. Yani kısacası memnunum şu an ki durumdan.
Sen aşksın ❤️
Bebeğim ♥️
😍😍❤️
İnsan, sahip olduklarının farkına varıp Kannatkarlık gösterip, elinde olanlara şükrederse huzurlu ve mutlu olur ama kendisini sürekli kendisinden daha iyi olanlarla kendini kıyas edip şikayet eden insana dünyaları da versen gene mızlanır hiçbişey mutlu etmez onu..
Dünyadan istediğim çok bir şey yok. Beni memnun etmek çok da kolaydır. Bir güzel söz bir tatlı gülüşe tav olurum. İstemeden gelen bir bardak çay bir fincan kahve aklımı alır götürür. Hayatimdan maddi olarak çok şükür meslek ve gelir olarak bu şartlarda memnunum.
Ben memnunum, gözüm yükseklerde değil ve ulaşabileceğim şeylerin peşindeyim sadece. Bu da beni hayat yolunda mutsuzluk ile karşılaştırmıyor. Elbette zorluklar var ancak yolun sonu her şekilde ölüme çıkacakken ben oturup ağlayamam. 😀
Helal olsun 👏
Teşekkür ederim
Cevap
13Cevap
Beni memnun etmek çok kolaydır, çünkü ufacık şeylerden bile mutlu olan biriyim. Hayatımdan da memnunum, şikayet edersem şükürsüzlük olur...
Hayatımdan memnunum evet çünkü her ne olursa olsun şükreden bir insanım ben. Elimden geleni yaparım sonrası nasip derim.
Genel anlamda memnunum öyle çok büyük şikayetlerim yok. Zaten beni memnun edebilmek de zor değildir. Çok uçuk beklentileri olan biri değilim.
Senden bu enerjiyi alabiliyorum. Huzur dolu bir insansın ❤️🙂
❤️❤️
olanlardan sahip olduklarımdan çok mutluyum şükrederim
olmayan için de yapacak bir şey yok...
ne demiş şair
“Uçmak için kuş olmak gerekmiyor,
Küçük sevinçler olsun yeter.”
✌️❤️kesinlikle
Varsın yansın be dünya benim keyfim çok yerinde bozamazlaaar 🥳😄😄
Oh mis daim olsun keyfin inşallah ❤️🙂
Beni memnun etmek kolaydır.. İki tatlı söze bile mutlu olabilirim..
İdare eder diyelim.. Mutsuz değilim şimdilik en azından.. Zaten kolay kolay çok mutlu edilemem..
Hayatımdan gayet memnunum. Her şeyim düzgün ilerliyor şükür.
Memnuniyetin daim olsun inşallah ✌️
Amin, İnşallah.
Ailem hayatta olduğu için, sağlığım yerinde olduğu için mutluyum. Daha iyi olabilir miydi her şey olabilirdi ama belki yarınlar bugünlerden daha güzel olur 😊
Memnunum ama değilim de değiştirmek için hiçbir şey yapmıyor var olandan da şikayetçi olmamaya çalışıyorum.
Ben çok kolay memnun olurum ya. Yani en ufak bir şeyden yüzüm gülebilir. Hayat üzülmek için çok çok kısa
Beni memnun etmek çok kolay değildir. Emek vermek gerekir. Ama hiçbir şeyi beğenmeyen biri de değilim. Öyle işte.. Emeğe kıymet veririm
Sağlığım yerindeyse memnunum , yükseklerde gözüm yok. Sahip olduğum herşeyle mutlu ede biliyorum kendimi😀
Memnun olmaya çalisiyorum iste, beni memnun etmek ise kolaydir
Hayatımdan memnun olmamak gibi bir gerekçem yok
Şu anda memnun değilim, ama beni memnun etmek genellikle kolaydır.
hayatımdan çok memnunum ama iş sahibi olmak istiyorum oda biraz zor gibi
Çok kolay beni memnun etmek. Benimle ilgilenilsin yeter.
Beni mutlu etmek bayağı zordur
Beni anlayan beni mutlu eder
Beni memnun etmek hiç zor değildir
Memnun değilim ama bunada şükür
memnun değilim, zordur🧸
Değilim. Ölsem yeridir.
Ne uyuması, içmeye devam😏
Bedava alkolü bulmuşum, neden içmeyeyim?🙄
O zaman niye geldim ultra her şey dahil otele, içmeyeceksem?😏
Sonunda bea izni kaptım.🤭
Ne zaman duracağımı bilirim tabii ki de. Yoksa KS'de saçmalardım di mi?🙄
İçmenin de bir adabı var, içmek için içmiyorum, yalnızlığımı bastırmak için keyif buluyorum sadece🤔
Rahatlatıyor ama😏
Umursadığın için teşekkür ederim, uzaktan.🙄
Sizden kaynaklı mutsuzum
Zor.
Menmunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?