Ben çok kez şahit oldum öyle böyle gerçekten insan ettiğini buluyor. Büyük konuşursa yaşıyor vs… karma işliyor evrende hep kimine hemen uğruyor kimine çok geç , farkında olana… ölümlüyken ölümsüz gibi yaşamayalım
kalp kırmayalım, hak yemeyelim…🙏🏼
Ben çok kez şahit oldum öyle böyle gerçekten insan ettiğini buluyor. Büyük konuşursa yaşıyor vs… karma işliyor evrende hep kimine hemen uğruyor kimine çok geç , farkında olana… ölümlüyken ölümsüz gibi yaşamayalım
kalp kırmayalım, hak yemeyelim…🙏🏼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yanında kalıyor maalesef adalet yok bu dünyada
Öyle sanıyosun değil
Ben şahit olamadım ama inanıyorum ilahi adalete
Doğruysa kız buldu kuzenim baya sene sonra denedi yine başarılı olamadı arkadaşı iki kere denedi başarılı olamadı turdaki başarılı olamadı ilk olaydaki başarılı olamadı
Kalmaz kalmıyor da sayması zor çok
Aynen öyle
Kötülük karşılıksız kalmamalı
O zaten kalmasın
Oldum az da olsa
Evet biliyorum
Öokkkk fazla kez hemde
Aynen keşke insanlar hiç böyle yapmasa hak yemese , insan üzmese, vs…
biraz oldum🧸
☹️üzücü yinede
Pek sayılmaz
O zaman sevinme vs diye göstertmemiş rabbim ben hep şahit oldum.. hatta üzüldüm de keşke böyle olmasaydı diye
Tanrının umrunda değiliz
Dünyada zaten Sınavdayız
Bütünlemeye kalmayız inşallah
Oldum
Ahh ahhhh
Aynn
Noldu kız 😀
Üzülüyorum be
Üzülme boş ver onlar üzülsün
Eden bulsun diyelim
Oldum
Bende çok kez
Ne guzel
Güzel değil