#SheWolfWoman
#Hayatta insanlar konuştuklarından fazlasını söylerler genellikle, duyup anlayabilene!
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#Hayatta insanlar konuştuklarından fazlasını söylerler genellikle, duyup anlayabilene!
#KişilikKarakter

Ben her zaman için açık sözlüyüm bir şeyi söylemem gerekiyorsa bunu o an söylerim.. ama karşımda ki kişiyi kırmadan söylerim tabi bazen de kırmamak için üzmemek için sustuklarımız da oluyor..
Az söyledim çok anla meselesi bu. Bazı zamanlar bir cümleden destan çıkaracak kadar çok anlamlar taşıdığını karşıya söylediğim oldu. Ama bu benimde algılarımın açık ve o ana konsantre olmama bağlıdır.
Cevap
6Cevap
Empati kurabilen kişiler için bunu anlamak çok da zor olmuyor aslında.
Ustayım diyemem ama kendimce anlayabildiğimi düşünüyorum sezgilerime güvenirim gördüklerimi okuyabilirim
Açıkçası ben bir şeyleri ima etmem söylemem gereken şey neyse açık açık söylemeyi tercih etmişimdir her zaman..
Tam benim o işte. Herşeyi bir kaç kelime ile anlatabilirim.
Her zaman olmasa da anlayabiliyorum.
İnsan bi çocukları anlayabiliyo
Evet bazen bakışlar çok şeyi anlatıyor
Soruyu okuyanlar yorum yapmayı unutur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?