Her zaman her şeyin en iyisini istemek , daha iyisi vardır demek doyumsuzluk mudur?

Bayram vesilesiyle fark ediyorum da insanlar şükretmeyi unutmuş.. Her şeyin en iyisini, en güzelini isteme arzusuyla kuşatılmış gibiydi..

Her zaman her şeyin en iyisini istemek , daha iyisi vardır demek doyumsuzluk mudur?
Her zaman her şeyin en iyisini istemek , daha iyisi vardır demek doyumsuzluk mudur?
Cevapla