Herkes şekerleme yaparken bir başına kalan Alice yalnızlığı diye bir şey var bu hayatta

Herkes şekerleme yaparken bir başına kalan Alice yalnızlığı diye bir şey var bu hayatta

Yalnızlık bazen iyi gelir insana. Bazense katlanılmaz. Genellikle yalnız kalan insan sürekli bir şeyleri sorgular, kendini bulur, kendini tanır. Enerjik hisseder fakat dışarıya çıkacak arkadaşı yok. Kötü hisseder dertleşecek ailesi var fakat yaş olarak akranları çevresinde yok. Depresif bir moda sokar ileri zamanlarda. Bazen hayatın anlamını sorgular ama asıl konu neden yalnızız. Neden insanlar birbirleriyle tanışmayı bıraktı. Neden günaydınlar iyi akşamlar yok. Karşı cinsler birbirlerine bu cümleleri söylediğinde neden b. ka bakılır gibi bakılıyor. Soru çok ama cevabı maalesef ki yok
Cevap
11Cevap
Kediler şekerleme yaparken ben film izlerim diğer türlü izletmiyorlar
Eşekler
Gün içinde her ne kadar uykum gelse de uyumuyorum. gece uyumak daha iyi
Bende uyuyorum
Ben de seninle konuşuyorum işte..
Uyuyamazsam kardeşimi uyandırıp ona bela oluyorum
Şu sıralar kafamı kaşıyamıyorum keşke biraz şekerleme yapsalar da ben de katılsam..
Kediyle ilgilenmekten bir şeye odaklanamıyorum ki
herkes cep telefonunda... birbiriyle konuşan bile yok
evimde olsamda
herkes şekerlerken ben yalnız kalsam
oturup şekerleryen kızımı izlesem
kıymetini bil bu güzel yalnızlığın
Sıkılırım genelde
yalnızlığı severim sıkıntı yok :D
evet sık sık yaşıyorum bunu
Ben direkt uyuyorum ozmn
Hayır hiç bir şey yapmıyorum
Yaaani bende şekerliyorum
Ben şekerleme yapanlardan oluyorum genelde
Ben hep yalnzm
Bazen
Bazen oluyor
Evet bea.
Sen nerelisn ba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?