Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
.,.,.,.,
Güncellemeler
+1 yıl
..,.,.,.,

Sanırım deprem ciddi manada 2. si olduğunda sanırım bu sefer gerçekten ölücez dedim ölüm hiç bu kadar yakın hissettirmemisti kendini
Depremde bina yıkılırken ki ve enkazın altındaki o korku herşeye bedel
Cevap
2Cevap
Korkum yok
Bu sene annem baya bir fenalaşmıştı annemi kaybetmekten çok korkmuştum
Geçmiş olsun
Küçükken köpeklern akşam yemeği oluyormuşum az kaldı sanırım o
Araba çarpıyordu geçen gün
Olmadı şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar