Olgunlaşamadık bi türlü. Taa baştan yanlış gitti bişeyler. Doğuştan malım. Boş biriyim. Bi b*ktan anladığım yok. Acayip biriyim. İleriye doğru gidemiyorum. Üniversite okudum ama asgari ücrete hamallık yapıyorum.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Lütfen kendine acımasızca davranma. Kendin hakkında olumsuz konuşursan başkaları nasıl senin hakkında iyi konuşsun. Kendini sevmeye çalış. Kötü yönlerini elinden geldiği kadar düzeltmeye çalış. İyi yönlerine yoğunlaş ve geliştir. Bence iyi insanlar bir sekilde mutluluğa kavuşuyor. Zor süreç geçiriyor olabilirsin ama kötü günler iyi günlerin habercisidir. Pes etme kendini toparlamaya çalış hayat bu maalesef hep iyi şeyler olmuyor. Üni okudum dedin işinden memnun değilsen bence en imkansız yerlere bilene başvur nerden ne çıkacağı hiç belli olmaz. Asgari ücretle çalısıyor da olabilirsin ama allah alnının teriyle kazandığın helal paranın bereketini veriyor bence. Kendine de haksızlık yapma inşallah her şey yoluna girer ve çok mutlu olursun
Teşekkürler efendim, çok kibar ve anlayışlısınız.. Bir de sevgilim olup evlenseydinlz tamamdı bu iş. Neyse iyi geceler.
Eminim ki kendine göre birini bulacaksın ama önce bu düsüncelerden kurtulmaya çalış. Olumsuz seyler düşününce olumsuz şeyleri çekersin. Zor süreçte allah illa bi kolaylıkta veriyor. Kendine iyi bak ve iyi davran iyi geceler
Zamanın olursa lütfen bi altta ki videoyu izle olur mu? Ben her izlediğimde biraz ferahlıyorum. Bazen sanki hayatta her şeye geç kalmıs gibi hissediyorum ve mutsuz oluyorum. Bunu hatırlatmaya çalışıyorum kendime o zamanlar.
youtube.com/shorts/fNZIvY60ZRw?feature=shared
Senin hikayen ne geç mi kaldın ayıptır sorması
25 yaşındayım. Üni okuyorum hala uzayıp duruyor sorunlar yüzünden. Benim yaşıtlarımın çoğu mesleğini edinmiş evlenip çocukları bilene oldu. Okuduğum bölümün mesleği de bana göre değil. Bırakamıyorum sona yaklaştım hem ailem üniyi bitirmemi istiyor benden çok onların hayali. Annemde bide bir kaç ay önce kanser bulundu tedavisini görüyor ve aldığı ilaçlar aşırı halsiz bırakıyor ve bazen hiç unmadığım anda acile gidiyoruz. Hiç bir yere yetişemiyorum gibi hissediyorum. Aynı andan ailemin kabul etmediği bir ilişkim var. İlişki diyebilir miyim hala ondan da emin değilim 2 aydır beni her yerden engelledi haksız olmasına rağmen. Daha önce de annemin ameliyatından 1 hafta önce engelledi ve haftalarca yazmadı. En zor zamanda destek olmak yerine beni yalnız bırakıyor. Onun zor süreçlerinde destek olmaya çalıştım bana sinirlense de onu anlamaya çalışıyordum. Onun için ailemle o kadar kavga edip konuşmaya çalıştım bana her şeye rağmen böyle davranması kalbimi kırıyor. Kendimi sorguluyorum yaptığım seçimler hep yanlış mı dı ki diye.5 senemi ona harcadım boşuna olmasından korkuyorum. Hayallerimde 30 a girmeden mutlu evlilik yapıp 2 çocuğum olsun istiyordum. Şimdi bakıyorum çevremde herkes evleniyor çoluk çocuğu var özeniyorum. Kıskanç biri olmak istemiyorum ama bi acı hissediyorum içimde geç kalmışım benim olmayacakmış gibi. Kafama hedef koyunca elimden gelenin sonuna kadar yapıyorum ve olmayınca çok büyük hayal kırıklığı yaşıyorum. 25 aslında o kadar da geç kalmadım diyorum ama sanki boşa harcadım zamanımı kendimi strese sokuyorum. Niyese benim o düşüncelerim ama sürekli gelip duruyor her seyi kaçırdım hiç bir başarım yokmuş gibi her şeye geç kaldım boşa uğraşmışım gibi. Çok uzun da oldu kusura bakma bende biraz dolmuşum bayadır içimi dökemiyordum kimseye. Umarım sorduğuna pişman etmemişimdir
Sevgilin boş biriymiş
Tanıdığım haliyle pek alakası kalmadı böyle biri kesinlikle değildi. İlk tanıştığımızda üni bitirmişti ama 1 sene işsiz di. Evde oturmaktan bunalmış ama iş aramakla uğraşmak istemiyordu. Her gün sabah akşam beni merak ediyordu. Biraz gaz a getirdim ve her yere başvuru yazmaya başladı. Moral olsun diye sabah uyanıp görüşmelerine göre alarm ayarlıyordum önceden başarılar dilemek için. Gittiği ilk yerlerden direkt başla demişti kendisi seçmişti. İşe girdiğinde bana her saat başı yazmaya çalışıyordu çok ilgili ve hassas davranıyordu. Ben o zamanlar uyku sorunu çekiyordum. Dedem vefat etmişti ve geceleri aklıma geliyordu özlüyordum. O benim yanımda oldu hadi gözünü kapat uyuyamazsan haber vee telefonun sesi açık diyordu ve bazen sabaha kadar yazışıyorduk uyuyamadığım için. Tanıştıktan bir 3 ay sonra annesine benden anlatmış. Bana bunu söyleyince hislerinden emin oldum. Açık sözlü ne istediğini biliyordu bana önceden de hislerini hissetiriiyordu. Daha sevgili değilkene bilene seninle evlenecem falan diyordu kafam hiç karışmadı biz neyiz diye. Kavgada haksız olsamda ilk adım ondan geliyordu kaybetmek istemiyordu beni. Onun bu halinin sebebi ben miyim diye kendimi çok sorguluyorum. 1-1.5 sene sonra ara arq kavgalarda haklı olmama rağmen engellemeye başladı ama çok olmadan banana adım atıyordu. şu an 2 ay oldu engelleyeli ve hiç iletşim yok
Sanırım sıkılmış. Nsanlar neden sıkılır anlamıyorum ya da mcera peşinde koşuyor
*İnsanlar
Bende anlamıyorum basit bir şekilde sevip sevilmek istiyorum. Aldatmak ihanet etmek falan çok saçma geliyor. Madem sıkıldıysa boşuna üzmeden dürüstce yaklaşıp bitirsin böyle olunca her şeyi sorguluyorum
Haklısın erkekler de ayrı bi dert
Peki bundan sonra ne yapmayı düşünüyorsun? Okul iş sevgili evlilik falan?
Hiç bir fikrim yok. Öğrenci olarak ek is yapıyorum. Okulu baya bi zorlamam gerekiyor en zor dersler kaldı. Sevgilimin konusunu bilmiyorum özlüyorum ve seviyorum hala ama bi döngüye girdik çıkamıyoruz gibi. Belkide nasip değil diyorum ailemde hem karşı çıkıyor kültür mesafe gibi şeyler yüzünden. Artık her şeyi zamana bıraktım annem bi düzelsin istiyorum ilk sırada o var sonra okul. Nasipten ötesi yok biri yazıldıysa illa yollar kesişir diye inanıyorum. Ben elimden geleni yapıyorum gönlüm o konuda rahat gerisi takdir-i ilahi
Baya dolmuşsun. Zor bi durum Allah yardımcın olsun.
Bayadır girmiyordum yeni görüyorum kusuruma bakma lütfen. Allah razı olsun
Önemli değil. Seninle tanışmak isterdim aslında bende senin gibiyim iyi gelirdik birbirimize yanlış anlamazsan tabi sapıklığım ya da abazalığım yok
Teşekkür ederim gerçekten çok kibarsın ve iyi niyetli olduğundan hiç şüphem yok. şu an kimseyle tanışmasam daha iyi olur. Annemin randevuları, kendi okulum derken hiç bir şeye vakit bulamıyorum. İlişkimde böyle saçma bi şekilde bitti hala aklımdan çıkartamadım başkasıyla bu şekilde tanışmak herkese haksızlık olur. Benim dertlerimi o kadar dinlediğin için teşekkür ederim. İnşallah dertlerini unutturacak, sana iyi gelecek, seni her sekillde destekleyip, seni her sekilde tekrar toparlayıp daha da güçlü ayaklanman için yardım edecek gönlüne göre birini bulursun umarım bunu çok hak ediyorsun
Çok teşekkür ederim. Sen de çok iyi birisin. Bahtın açık olsun.