Osuruk kokusunu seven var mı ya ciddi soruyorum? Ben kendi pırtımın kokusunu çok seviyorum :D?

Doğal gazımız sonuçta. Az önce yaptım ve kokladım. Bu soruyu sormakta o yuzden aklıma geldı. Baskasının osurugu guzel degılde kendımızın osuguru nıye guzel gelıyo
Osuruk kokusunu seven var mı ya ciddi soruyorum? Ben kendi pırtımın kokusunu çok seviyorum :D?
Cevapla