Kişilik & Karakter Küçüklüğünüzde nefret edip büyüyünce sevdiğiniz o şey nedir? Papatiam Takip Et Guru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Benim ki yemek yapmak ya. 😀 Küçükken nefret ederdim, şimdi bayılıyorum. Küçüklüğünüzde nefret edip büyüyünce sevdiğiniz o şey nedir? Cevapla Nedir Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Küçükken nefret ettiğim mantı vardı nefret etmezdim ama sevmezdim de.. şu an severim başka bir şey gelemdi aklıma 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. Yeşil mercimek çorbası ve lahana sevmezdim. Şimdi seviyorum, hatta çocukken yemediğim başka yemekleri de. 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Yaşama sevincim ve istediğim diyebilirim çünkü bu küçükken bende olmayan bir şeydi... 1 0 Yorumla
DrCancan Takip Et Xper 6 Yaş: 45 +1 yıl Matematik dersinden nefret ederdim şimdi bayılıyorum 1 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Bamya 😅 3 0 Yorumla
Şokagirenbimkasiyeri Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Okul 2 0 Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,1b cevap paylaştı. Duş almak 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Küçükken nefret ettiğim mantı vardı nefret etmezdim ama sevmezdim de.. şu an severim başka bir şey gelemdi aklıma
Yeşil mercimek çorbası ve lahana sevmezdim. Şimdi seviyorum, hatta çocukken yemediğim başka yemekleri de.
Yaşama sevincim ve istediğim diyebilirim çünkü bu küçükken bende olmayan bir şeydi...
Matematik dersinden nefret ederdim şimdi bayılıyorum
Eve gelen misafirler dhdbdbhdd
Hmm duş almak olabilirr.
Bamya 😅
Okul
bezelye yemeği
Bulgur pilavı
Yalnız kalmak
Eski şarkılar
ıspanak yemeği
Sebze yemekleri 🤡
Balık yemek
Duş almak
kadınlar
Şeftali : D
Kabak tatlısı
Söylenmez ama şeftali diyim anla 🤭 🙊 ☺️