Kendinin farkına varamamış, kendini tanımayan ve henüz ne istediğini bilmeyen biri. Bırak kendi dünyasında takılsın. İlgiden beslenen biri
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yüzde yüz haklısın. Ben okumuş mühendis diye kendini herkesten üstün görüyor izlenimi almıştım ama yine de normal değil bence. Bulunduğu sıfatlar bile bi insanı böyle yapmaz. Belliki lise döneminde ergen kız tayfası peşinden koşup şımartmış ve böyle kalmış
Yaşı ne olursa olsun biraz maddi güç ve yüz bakımıyla herkes olduğundan iyi olabilir fakat ego vs. Yapmaya gerek yok. Hepimiz iş güç sahibiyiz. Ben kendi mevkiim ya da yaptığım işten dolayı hiç bir zaman bu tarz düşüncelere hareketlere tenezzül etmedim. İşimi bile sorana samimi olmadan boya badanacıyım dedim
Yok mesela aynı iş yerindeyiz işim düşüyor nadirende olsa. Şu eşyayı falan vermeye gidiyorum. Yanlış anlamasın diye de şu abi gönderdi vs diyorum. Ama görmen lazım dağları ben yarattım diyo sanki. Bi usta bana dediki sana ayarlim mi bunu dicem ama bu sana çok çektirir burnu çok havada geliyo bana dedi
Herkes dediğin 3 kişi. Dünyada 8 milyar insan var. Amma b k attın ha dünyadaki herkes abaza değil ki nefes alana yürüsün. Bazılarının tercihleri ve kriterleri olabiliyor bu kadar büyütme
Sen ne diyosun biz ne anlatıyoruz ayrıca adamı sadece övdüm. Etkilenmem böyle tiplerden bana itici gelmesi b. k atmak olmuyor. Ben analiz yapmayı seviyorum sadece
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kendinin farkına varamamış, kendini tanımayan ve henüz ne istediğini bilmeyen biri. Bırak kendi dünyasında takılsın. İlgiden beslenen biri
Yüzde yüz haklısın. Ben okumuş mühendis diye kendini herkesten üstün görüyor izlenimi almıştım ama yine de normal değil bence. Bulunduğu sıfatlar bile bi insanı böyle yapmaz. Belliki lise döneminde ergen kız tayfası peşinden koşup şımartmış ve böyle kalmış
Yaşı ne olursa olsun biraz maddi güç ve yüz bakımıyla herkes olduğundan iyi olabilir fakat ego vs. Yapmaya gerek yok. Hepimiz iş güç sahibiyiz. Ben kendi mevkiim ya da yaptığım işten dolayı hiç bir zaman bu tarz düşüncelere hareketlere tenezzül etmedim. İşimi bile sorana samimi olmadan boya badanacıyım dedim
Kendini beğenmiş belli ki kızların ona yürümesini bekliyor muhtemelen
Aynen nokta atışı bende öyle sezdim. Böyle yanına gelince falan sert bakıyorumki yanlış anlamasın
Kendisi mühendis. Lise döneminde ergen kızlar peşinden çok koşmuş heralde.
Bakma bile knka böyle tipleri hiç sevmiyorum. Kendini beğenen adamdan olmaz. Aldatma potansiyeli çok yüksek
Yok mesela aynı iş yerindeyiz işim düşüyor nadirende olsa. Şu eşyayı falan vermeye gidiyorum. Yanlış anlamasın diye de şu abi gönderdi vs diyorum. Ama görmen lazım dağları ben yarattım diyo sanki. Bi usta bana dediki sana ayarlim mi bunu dicem ama bu sana çok çektirir burnu çok havada geliyo bana dedi
Eee yavrum biliyorsun sende az çok. Ondan olmaz. Üzülürsün tecrübe
Biliyorum da sadece merakımdan sordum
At kafası
😅😃
Aha bu ben :D , bu rahat takılma kafasıdır anlatılmaz yaşanır bafiler geçer sakın yaklaşma
Yaklaşsam nolurmuş yaklaşacağım yok da
kızlarla muhatatap olmamak en güzeli
Konu o değl
konu tam o
Boş yapma çapkın
Boşuna uğraşma bacım sana bakmaz
Ne uğraşıcam be sıfır etkileşim. Beğenmek farklı etkilenmek bambaşka bi şey
Ulaşamadığın ciğere mundar de tabi
Yo herkes bu izlenimi almış yorumlara bak
Herkes dediğin 3 kişi. Dünyada 8 milyar insan var. Amma b k attın ha dünyadaki herkes abaza değil ki nefes alana yürüsün. Bazılarının tercihleri ve kriterleri olabiliyor bu kadar büyütme
Sen ne diyosun biz ne anlatıyoruz ayrıca adamı sadece övdüm. Etkilenmem böyle tiplerden bana itici gelmesi b. k atmak olmuyor. Ben analiz yapmayı seviyorum sadece
Ayrıca iş yerinde benimle aynı konumda olup. Ondan daha yakışıklı daha uzun boylu vs daha mütevazi olanı var
İçerlemiş gibisin inatagramı falan varsa verde ben yaparım sizin aranızı bu kadar sıkıntıya sokma kendini 🤭
Dengesiz misin kardeşim adam benden kaç yaş büyük. Kendi kafanda bi şeyler kurup havlıyosun
Yazık
Maldır bence
Ciddi düşünülür knk onunla
Hiç sanmıyorum. Açıp fotosunu birine gösteriyorum. Bu nee diyorlar hemen aldatacak tip var çok fena duruyo diyorlar
Görünüşe aldanmamak lazım knk genel anlamda öyle düşünüyorlar her yakışıklı olan karaktersiz değildir
G*y mı acaba beni tanıştırır mısın