
Kizlar yeni moda ilerde bu iş de size kalırsa diye şimdiden sizde cevaplayın hahsbsb

Kizlar yeni moda ilerde bu iş de size kalırsa diye şimdiden sizde cevaplayın hahsbsb
Niye tek başıma isteyim benim anam babam yok mu? Burada aslında kız istemekteki maksat ailelerin tanışması sonuçta evlenirken kişi tek başına evlenmiyor evlendiğin insanın ve senin bir aile var onlarla anlaşacak.
Adam haklı 👏🏻
kartal 🦅
Eyvallah kardeşim teşekkür ederim senin bu suikast sorusuna da yorum yapmıştım oradaki yoruma bir ara oku
Okumuşumdur abi o sorudan sonra kesildi ben de uzatmadım
Sildim soruyu istersen tekrar özelden at bana
Atamam soru gitmiş ama buradakiler boş kafa takma eğlen geç daha uzun yazmıştım da neyse 😃
Okumuştum çok sağol orada belki yazamamışmdur o an. Okudum mesajını 🍀
Teşekkür ederim kardeşim boş ver sen sanal ortamda her insan var
Eğer aşık olursam aşk kafama vurursa tamamdır dalarım içeri verin lan bana şu adamı derim 😂🤣🤣🤣🤣
Diğer türlü olacak gibi değil 🤣
Seviyoruz sevmiyorlar,
Sevmiyoruz seviyorlar,
Kabul edip çaba sarf ediyoruz aşılmaz engeller var
Engelsiz gelecek olanları biz istemiyoruz yani ben anlamış değilim bence aşk bana düşman 😏
Şiir değil gerçek bu 🙄
😂😂😂
O yüzden de sanmıyorum seveceğimi 😂🤣
Senin o dozer şanslı ama nereden bilecek 😏
Ben kimseyi ailesinden istemeye gitmem. 🙄 bi bu eksikti.
Torunların gidecek gibi duruyor zjsjsj
Gidişat onu göstermiyor mu boğa kız
Gidişatı değiştirmek insanların ellerinde, hâlâ. Hani sanal alemde eşinin üstüne metres falan bakacaklarına, dünyaya getirdikleri çocuklarla ilgilenseler, düzen bozulmazdı. Diyeceğim o ki, boş işler birkaç dakikalık zevkler uğruna hem bu dünyada hem diğerinde davacı çocuklar bırakmak istemem. Ben doğrusunu öğreteyim de, yakama yapışmasın :D
Her zaman haklıydın ama bu ara yorumların ciddi bide 👏🏻
:) ciddiyeti sevmiyorum bu kadar troll üye varken hem de..
Teşekkürler 🙏
Ben teşekkür ederim ☺️
Cevap
5Cevap
Evet isterdim yeter ki param olsun sdfsdf
Rtytred para para para
Karşılıklı istemeye gidelim tek başımıza olay tatlıya bağlansın.
Kafam karıştı nasıl yani djsjs
Bir ben onu isteyeceğim. Bir o beni isteyecek.
Her şey karşılıklı diyorsun
Vermek istediğiniz çikolatanın masumların katillerine ait bir marka olduğunun farkında mısınız?
Farkındalık için teşekkür ederim.
Ben bu Marc’a çikolata satın almıyorum veya çikolata olarak almıyorum ama görselliği tamamen tesadüf sectim dikkat etmem gerekirdi…teşekkürler…
Gerçi bildiğimiz bilmediğimiz şekilde hepsi onlara ait o da var ….
Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Bu konuda istemsiz reaksiyon gösterebiliyorum çünkü.😔
Hayır elbetde bazı gelenekler kalmalı hem erkeği gidib anasından babasından mı istemek mi? Daha neler gelin olarak damat gelir o zaman
İş yaratacak oraya gidiyo hhhjvfgjjj
Eğer çok aşık olmuşsam alırım çiçeğimi çikolatamı gidip isterim😂
Aşk nelere kadir dksj
Gidiip elimi masaya vurup "oğlunuzu ya verirsiniz ya da kaçarırım" diyecek cesaret var skzkaks
Wow kız dur okuyanlar aşık olacak bak zjsjsjsj
Dönem değişti
ahahahh tabi şimdi bazı erkekler korkak😹
Hayır niye gideyim o beni istemeye gelsin banane 🙄
😄tamam
İsteme merasimi yapmayı düşünmem direkt evlenirim 😄
bencede bende direkt evlenirim hiç tereddüt etmem
😅😅isterdim 😂😂😂😂
Evet isterim
ben onu istemeye gitmem o beni istesin 🙄
Hayat korkakları sevmez, o zaman bam bam bam💃
Vaaay süpermiş
İsterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?