Kimsin sen? Seni sen yapan nedir?
Yalanlarla yaşamak mı? Yoksa dürüstçe rengini yansıtan biri olman mı? Ya siyahsındır ya da beyaz?
Yalanlarla yaşamak mı? Yoksa dürüstçe rengini yansıtan biri olman mı? Ya siyahsındır ya da beyaz?
Herkes kendisini hep iyi söyler gözlerinin içine bakarak ve onla yaşayarak bu sorunun cevabını görebilirsin
Ben ne diyorum sen ne anlatıyorsun.
Ben soruna cevap verdim bunu anlatarak değil yaşayarak öğrenirsin kendi cevabımı verdim senin beklediğin cevabı vermedim.
Ya abisi senin yaşın kadar benim girip çıkmışlığım var o yere neyin yaşaması.
Yaşa değil akla bakmak lazım abicim 5 yasındaki cocuk senin yaşayamayacagın kendi yasından büyük şeyler yasadı nerden biliyorsun sen ruhu gör benimle savasmaya bırak ben rakibin değilim yazı yazanım.
Sabuklamak saçmalamak çocuk işi değil mi?:)
Çok büyük ihtiyarlar da saçmalayabiliyor abi bunun çocuğu yetişkinliğe değil ruhundaki içe bağlı (:
Benim ruhumda yaramaz bir çocuk yatıyor. Şu anda uyuyor. Sen ısrarla onu uyandırmak istiyorsun. Siyah mısın? Beyaz mı? Rengin ne senin? Soruyu bana neden yöneltin? Madem yöneltin ne anladın? Anladığını yaz...
Ben asla cocuk olmadım çocuk görünen cesettim büyümeye mecbur kaldım insan yaratıkların şerlinde hayatta kalmaya kendimi bu kaldıgımı hapisi korumak için ve ben mavi siyah rengiyim ya sen:")
[Devamını okumak için, lütfen tıklayınız.]
Hımmm
🙃nʎn ʇᴉ⅁🙃
Anlamı ne abi:")
Ben asla uyumam geceden vazgeçmem sen git uyu abi
siyah birisiyim, yalanlardansa acı gerçeklerden ağzımın payını almayı tercih ediyorum
Cevap
2Cevap
Evet bellidir..
Diyorum ama keşke kendimi kandırmaya devam edebilsem. Bu saçmalığı sürdürdüğüm vakit hayatım normal gözüküyordu
Etimden kemiğime kadar belli. Böyle biri olmaktan gayet mutluyum da
Görmek isteyene belli tabiki.
Gri seviyorum seni hiç ilgilendirmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar