
Sen bana soğuk davrandığında, ne kadar üşüdüğümü bir bilsen…. Kalbimi ceketinle örterdin!

Sen bana soğuk davrandığında, ne kadar üşüdüğümü bir bilsen…. Kalbimi ceketinle örterdin!
7 yıllık arkadaşıma 3 gündür soğuk yapıyorum değer verdiğim sevdiğim birine soğuk yaparım sadece.
Görücü usulü aniden sözlenmis bana haber dahi vermemiş 2 gün sonra söylüyor sağlam soğuk yaptım mesafe koydum. Değer görmediğimi hissetim
Ben durduk yere kimseye soğuk yapmıyorum ya. Zaten genel olarak tabiatım soğuktur o ayrı konu da sevdiğim insanlara sıcak davranırım. Eğer gerçekten tavrım soğuksa hatasını da kendisinin bulmuş olması gerekir.
Üşüme sıkı giyin dnsnsns
Bu esprin üşüttü şu an ahsh
Teşekkürler 😄✨️
Ben teşekkür ederim fenomen kız 😄🙃💐
Soğuduysam soğuk olurum, kişinin fark etmemesi mümkün olmaz.
Ama bazen sadece kırıldığım için uzaklaşırım…
1 ay sonra eigi için teşekkürler😄
Geç oldu ama güç olmadı z🎉💐 ben teşekkür ederim 🙃
Cevap
6Cevap
Sevdiğim insana soğuk yapmam tabi ki de.. anca beni kırarsa ya da hatasının farkında varmazsa soğuk yaparım..
Bu hava da üşünülmez artik , kızın duyguları ile oynama 🤓
Hangi kiz? Kız yokki 😄
Ya ceketim yoksa? Kalbimi kırarsa yaparım ama benim kalbim sıcaktır kolay kolay soğutamıyorum
Hoşuma gitmeyen bir şey yaparsa o zaman soğuk davranırım.
Kalbimi kırmıştır veya beni girmezden gelmistir falan
Kalp kırıklığı ve kullanıldığımı hissetmek..
@karanlikdunyam_
Hiç tirip takmadım mesela 😃😂😂
Soğuk hissedersem soğuk davranırım. Karşıya bağlı.
Asabımı bozduysa yaparım
Soğuk davranıyorsam soğumuşumdur yani kolay kolay soğuk davranmam
Hayattan soğudum diye
Rahatsız olduğum bir şey olmuştur.
Herşeyin fazlası zarar arada soğukta gerekiyor
bana yeterince ilgi göstermemeleri
canim sıkılınca kaos yaratmak için
Doğal gaz faturamı ödememeleri.
Nadiren yaparım. Rot Balans ayarı.
Kırmışsa
Nasıl mesela
Kim kırıyor ona göre söyleyeyim
Sorunu. Benle alakası yok 😄…
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?