Kaybetme korkusu ilişkimi kötü etkiliyor?

Erkek arkadaşımla 2 senedir birlikteyiz ve benim ilişkimizin başından beri bir kaybetme korkum var. Gittiğim psikologlar geçmişteki ilişkim ve çocukken babamın bir süreliğine benim haberim olmadan gitmesinden kaynaklı olduğunu söyledi. Erkek arkadaşımla şuanda konuşmuyoruz, birbirimize biraz zaman tanımak istedik ikimizin de sınav haftası olduğu için. Biraz kavgalı yaptık bunu fakat ilişkimiz devam ediyor sadece kendimize zaman ayırmak istedik. Şuanda bile eğer bana yazmazsa ya hiçbir şey demeden giderse diye içim içimi yiyor. 2 senedir bu sorunumuz var ve dün biraz onu rahat bırakmamı istedi. Ben bunları dedikten 4-5 saat sonra tekrardan aramaya etmeye çalıştım fakat görüşmek istemedi bu da bende o anda yalnız kalmışım ve erkek arkadaşımın tamamen gittiği duygusunu uyandırdı. Bu şekilde durumlarda çok stresli oluyorum ve karşımdakini gerçekten bıktırabiliyorum. Psikolog nefes egzersizi önermişti fakat pek yapmadım. Kaygı durumunda ilaç kullanmamı da Önerdi fakat emin değilim. Bu durumun üstesinden gelinebilir mi? Psikolog psikolog gezmekten çok yoruldum.
Kaybetme korkusu ilişkimi kötü etkiliyor?
Cevapla