İnsan neden her an ve her kulvarda sürekli ama sürekli bir mücadele içindedir? Nedir bu gaye?

Yaşamak savaşmaya, savaşmak yaşamaya değer mi? Waldo Sen Neden Burada Değilsin? / İsmet Özel
İnsan neden her an ve her kulvarda sürekli ama sürekli bir mücadele içindedir? Nedir bu gaye?

Yaşamak savaşmaya, savaşmak yaşamaya değer mi? Waldo Sen Neden Burada Değilsin? / İsmet Özel
Yaşamak için savaşır.
Maddi manevi varoluş amacımız savaşmak.
Hayatta kalabilmek için, şartlar daha iyi olsun diye, kimi zaman nefsimizle , kimi zaman imtihanlarımızla savaşıyoruz.
Savaşı kazanabilmek duasıyla.
Amin.
"Savaşırsan kaybedersin belki ama savaşmazsan çoktan kaybetmişsindir."
Mücadeleci ruhumuz olmasa inanın hiçbir yer isteğimiz gibi şekillenmezdi. Elimizi taşın altına koymadıktan sonra başkalarının sözleri ile hayatımıza yön vermekte korkakların işidir. Oysa hayat cesur adamları sever ona boyun eğmeyen inatlaşan istediğini alan dediğim dedik insanları sever gerisi de pes ettiği için zaten hayatla kaybolur lakin cesaretli adamlar hep bi oraya bir buraya gidip gelir ama asla yıkılmazlar.
Yaradanın verdiğini dert değil de imtihan olarak gören ona göre hareket eden günün sonunda şükretmeyi bilen insanlar kazanıyor mutlu oluyor. İnşallah bizde bu duruma geliriz istediğim konum bu.
Teşekkür ederim abi 🙏
Yaşamak için savaşıyoruz. Kimisi rızkının peşinde, kimisi mutlu olmanın, kimisi hayallerinin, kimisi de dünyevi arzularının hevesiyle bir savaşın içinde. Aldığı nefesin hakkını Rabbi ne rıza göstererek yaşamın ölçüsünü kaçırmadan, bu dünyanın keyfini huzurla sürebilen iyi insanlar olarak yürümek bize galibiyeti sunar inşaAllah..
İnşâ derse yalvaran, inşâ eder yaradan.. Ne güzel dediniz, amin.
ricalar
İnsan yaşamak için savaşır, savaşmalı da ancak öyle hayatta kalırız hepimiz aslında yaşam mücadelesi veriyoruz da kimse bunun tam manasıyla farkında değil sadece
Cevap
8Cevap
İnsan yaşamak için savaşır.. bazen de sadece zorunda olduğu için savaşır.
Yaşam paraya bağlı. Paran yoksa savaşırsın.
farklı bir yolu daha olmalı yaşamanın. illa savaşmak değil..
Mesela?
hayatla uzlaşmak
Bu nasıl mümkün olacak?
bilsem shahaha
Ya bekliyorum ben de 😂😂
ahahhaha şimdi uzun uzun yazamam. belki bir gün yazarim ahahah
Zahmet vermeyelim
Yaşamak için mücadele içinde yaşarlar savaşırsın savaşırsın sonucu ya hüzün ya da mutluluk seçer, hayat böyledir.
İster savaş ister yayış yat, ölene kadar buradasın dostum shjjj
Yaşamak için. Her nefes alan yaşamıyor çünkü. Yaşamak dolu bir şey olmalı.
Savaşmak yorucudur. Tadını çıkartarak yaşamayı tercih ederdim.
Yaşamak için savaşıyoruz ve savaştığımız için hayatı yaşamaya daha değer buluyoruz.
atıldığımız labirentte dışarı çıkmaya çalışan fareleriz o kadar
Aynı şey aslında, insan savaşmazsa yaşayamaz ve savaştığı sürece yaşar.
bazen sadece savaşanların bizler olduğunu düşünüyorum.. hele ki bu ülkede
Biz yaşamak için savaşıyoruz
Yaşamak için savaşır..
Bu sadece kendini bulma mücadelesi.. Asıl yuvana dönmek için..
Yaşamak için savaşır
Cast Away 😇 Daha geçen gün izledim ya
Yaşamak için savaşır
Yaşamak için savaşıyor
Yasadigi icin savasmak zorunda kalir.
İnsan mutlu olmak için yaşamalı.
Savaşıyoruz; yaşamak için.
Daha iyi ve kaliteli yaşamak için savaşır
Savaştığı için yaşar
Günümüz şartlarında yaşamak için savaşıyoruz..
Yaşamak için savaşır bu şekilde geliştik zaten
Yaşamak için tabiki
Savaşmak için yaşar
Yaşamak için savaşır
Savaşmak
Savaştığı için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?