Yine baharlar gelecek umudunuzu kaybetmeyin. Ruhlarımız çiçek açsın …
Ruh halinizi bir doğa olayına benzetseydiniz bu ne olurdu?
Yine baharlar gelecek umudunuzu kaybetmeyin. Ruhlarımız çiçek açsın …
Günaydın Günaydın ben bu sabah yağmur yağmış ve arkasından güneş açmış toprak ve hanımeli kokusu veriyormuş gibi
Ayrıca bahçe de hem hanımeli hemde toprak kokusunu yağmurdan sonra hissettiğim için iki koku da çok güzeldir
Aynen öyle hem huzur hemde akıl sağlığı için iyidir
Ruh halim gökyüzü kadar aydınlık ve güneşli. Çünkü enerjik ve mutluyum. Hayattan tat almasını becerebilen birçok insan bu şekilde bakar eminimki. Hak eden dileyen kim varsa gökyüzü kadar aydınlık ve güneşli ruh hali olsun🍀🤗☺️
Oyyhh ne güzel bir bakış açısı 🤩 aminnnnn 🙏 ve daim olsunnn seninde 🌸
Çok tesekkür ederimmm🍀🌸🌸🫶🏻
Rica ederim 😇🫶🏻
Teşekkürler eic için🌺🌸🍀
Ruh halim bahara aldanıp çiçek açan erik ağacı gibi 😂 içimde anlamsızca oluşan bir coşku neşe ve mutluluk dolu 🥰 bahar geldi yüreğime ve yine çiçeklendik 🌺🌿🌺🌷💮🏵️🥀🌹💐🍂🌾🏵️💮🌺🌺🌹🍁🌾🌿🌹🌷🌿🌿🌷🍁🌿🌸🍄🍄🌿💮🌷🍄🍁
Tabiki çiçeğim 🌺 bütün güzellikler seninle olsun bu çiçekler senin için 🌺🌿🌷💮🍄🌾🍂🥀🌹🌺🌸🌿💮🥀🍁🌷🌷🥀💐🌺🌸🥰🌾🥀💐🍄🍁🍁💐🥀🍄🍁🌷
🙋❤️🥰
Bitmek bilmeyen kasırgalarla dolu, bol sağanak yağışlı, gök gürültülerinin kulak zarını patlatırcasına gürlediği ve dindiğinde oluşan o korkunç manzaranın yerini cennet bahçesine bıraktığı bir hal olurdu.
Cevap
42Cevap
Ruh halim hangi doğa olayı bilmiyorum. ama güneşli hava da yağmur yağar ya. biraz da serin olur hava akşama doğru o hava olurdu
Bende anlamlandıramadım ancak, çok güzel ifade edildi teşekkürler ☺️
Rica ederim hatta çim kokuları da olur o hava da ☺️
Sana nasıl hissettiriyor bilmem ama bana iyi hissettirdi. 😊
🙏 :)
🙏
Kapalı ve kasvetli ruh halim...
Yağmur'dan sonra açan güneşin sıcaklığı. Gökkuşağı yarım yamalak görünüyor, bulut güneşe hasret vaziyette. Yağmur durduğuna pişman, güneş doğduğuna. Ama huzur var her bir an'da.
Yağmurlu bir ruh halindeyim... Usul usul yağan cinsten. Hafif rüzgar var, yapraklar salınıyor. Fırtınaya dönüşecek gibi. Belki bende yaprak olup savrulacağım. Hatta kuruyup toprağa karışacağım. Belki de dalıma sımsıkı tutunup fırtınayı atlatacağım. Belki o fırtına hiç gelmeyecek. Gökkuşağı çıkacak ve ben kendimi arınmış, temizlenmiş ve capcanlı bulacağım... 😁
Yağmur yağacakmış gibi yapan ama nazlanan o gri hava tonu gibiyim.
Kavurucu sıcakta karla karışık ve gök gürültülü yağmurlu olurdu :D
nasıl ifade ederim bilmiyorum ama serin ve huzurlu diyeyim..
Tam anlamıyla çiy. Memnunum ama şu an istediğim doğa olayı, yağmur sonrası gökkuşağı oluşumu olmak. Hissediyorum ki o da çok yakın. İçimdeki benle sıcak soğuk oynuyoruz o sıcak diyor oradan biliyorum 😄
Yağan yağmurla baharın geldiğini hisseden bir yaprak gibiyim.
Mammatus bulutlarına benzetiyorum bu ara; fırtınanın habercisi
Bahar mevsimi gibi olurdu heralde bazen yağmurlu bazen güneşli..
Hep aynı olmazdı kimi zaman günlük güneşlik kimi zaman kasırga, tufan
Çiçekli kelebekli bi bahçe bir kısımda da yağmur ve hafif esinti bide salıncak
Zifiri karanlık bazen yağmurlu bazen fırtınalı Karadeniz gibi asi Fırat gibi hırçın
Sisli bir hava me belirgin ne belirsiz şiir gibi oldu haa 😂
Sonbahar. Hayatımızda hep bir şeyler dökülüyor ve yerine hiç bir şekilde konulmuyor.
Yağmur bulutu.. Hem de simsiyah.. Patladım, patlayacağım az kaldı..
Gri bulutlarla kaplı güneş mi çıkar yağmur yağar belirsiz.
Güneş acacakken bir anda yağmur bulutu çökmesi gibi
Bulutlu💫
ne güneş var ne kar ne yağmur
sakin ve sessiz
ısıtmıyor da üşütmüyor da
Bir gün içinde hem güneş açar hem yağmur hem dolu yağar ya o sekildeyim.
Parçalı bulutlu güneş görünüp görünüp kayboluyor🌤☁️🌤
Şu an için en azından güneşli diyebiliriz...
Yaz yağmuru.
değil mi? Ardından gökkuşağı çıkar, toprak kokusu kaplar her yanı..
Bizim elimizde ya kasvetin bizi içine çekmesine müsade ederiz veya inatla yaz yağmurunu çekeriz. Her zaman güneş yeniden doğar.. her karanlığın ardı aydınlıktır.
Ne demek ☺️🌺
Bahar olabilir. Hem güneşli hem de yağmurlu, dengesiz bir hâli var.
Karadeniz yağmurları..
Yerli yersiz bir anda güneşli iken beş dakika sonra sağanak yağışlı. Sürekli sisli ve puslu ama bir o kadar huzurlu hissettiren o kapalı hava gibi.
Sönmüş bir volkan gibiyim
Sam yeli püfür püfür oh
Bir günde dört mevsim yaşayabiliyor ruh halim okadar değişken
Bazen sonbahar gibi kendimizden veririz. Bizim elimizde ya kasvetin bizi içine çekmesine müsade ederiz veya inatla yaz yağmurunu çekeriz. Her zaman güneş yeniden doğar.. her karanlığın ardı aydınlıktır. En azından umut mumu hep yanıktır yüreğimizde
Umut hep vardır ozaman ki bende de umudum hep var ruh halime göre yaşamam
Umudunu yitirdiğini hayallerinin tükendiğini söyleyen insanlar genelde sadece hayal kırıklığına uğradıkları için oluyor beklediği şey bir türlü gelmeyince gücü kırılıyor ama beklemeye devam ediyor zira yaşamaya değer bir şey görmüyor hayatta bu yüzden yaşam olduğu sürece umutlar ve hayaller vardır biz insanlar umut varlıklarıyız,
Umut olmalı değil mi? Yine de umut olmalı sert bakışlara çatık kaşlara asık suratlara rağmen umut olmalı. Yoksa çekilir mi hayat,,?
Umut hep olmalı benim umudum var yoksa çekilmez bu hayat
Sizce unutmak mı kolay yoksa affetmek mi?
Affetmek kolay unutmak hiç kolay değil
Sen çare ariyorken o bahane arıyorsa bırak gitsin
Sonuç öyle oldu bitti
Unutmak neden zor peki kalbe işlendiği için mi
Tabiki yaşanılan hatıralar da eklenince her şey hatirlatinca unutmak zor oluyor
Umut varsa bitiş yoktur
Çakmağınız var mı DM den sigaramı yakarmisiniz rica etsem, biraz hüzün var biraz keder birazda tükenmişlik
Zaten eklisiniz bende güzel kelimeleri olan güzel insanlar bende hep eklidir
Artık dm den mesaj kabul etmiyorum kusura bakmayın çünkü benim bir umudum var yalnızca umuda sarılmak istiyorum bu hayatta teşekkür ederim sohbet için iyi günler
Lütfen geri kapatirsiniz
Söylemem gereken bir konu var
Uzun soluklu bir şey değil
Isrardan nefret ediyorum lütfen dedim dimi
?
Yağmurdan sonra güneş 🌞🪽
Gök gürültülü, şimşekli, sağanak yağış.
Tsununami gemiyi de limanida yok edecek cinsten
Karadeniz fırtınasının paramparça ettiği bir çay yaprağı olurdu sanırım.
simsek sel fırtına kasırga
Değişken olduğu için kesin bir şey diyemiyorum
Fırtına öncesi sessizlik
Batan güneşin eşlik ettiği şelale gibi
Şimşek, gök gürültüsü, sel sağanak
Yaz yağmuru olurdum ben
Soğuk, çok soğuk ve kuru soğuk.
Bu aralar deprem
Kasırga olurdu 😌
Sisli bir hava, bulanık.
Gök gürültülü sağanak
Yagmurlu ve gökgürültülü
Karla karisik yagmur gibi olurdu sanirim...
Kötü bir kabus gördüğüm için şu an karabulutlu
Sakin bulutlu bir hava olur.
uzay gibi olurdu. bazel karadelik
Puslu hava
İlkbahar havasındaki akşam üstleri gibi
Hafif esen ılık rüzgar
Volkanik patlama. olurdu şu an.
Büyük İstanbul yangını gibi
tsunami... geldiğini kimse anlamıyor vurana kadar
Kapalı bir hava olurdu
Fırtına bu aralar çok karamsarim
Benimki kapkaranlık olurdu
Fırtınalı, kasırgalı yağmur
Sanırım kasırga olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?