Ne zaman üzgün olsam kendime zara veriyorum?

belki kötü düsüneceksiniz ama yargılamayın lütfen. 18 yasındayım ve hayatım boyunca surekli kötü olaylar yasadım. annemle babam hep dedemden siddet görüyordu kücükken gözlerimin önünde. bende biraz korkak büyüdüm ondan dolayı ortaokulda4 sene boyunca zorbalıga ugradım baya psikolojim bozuldu. 7 sene psikiyatriste gittim ve ilac kullandım. Derslerim cok kötü cünkü hep dalıp gidiyprum. Gecmise takılı kaldım ve birden fazla sıkıntım var. Annemle babam anlasamıyor. Sürekli kavga ediyorlar. Özellikle annem çok sıkıntılı ve ne zaman kavga etsek onun yüzünden ya kolumu jiletliyorum ya da gözlerimin altını bardakla vurarak morartıyorum. Hep kendime zarar veriyorum. Annem ögrense surwkli bana karşı kullanır ve deli der. Herseyimi sevgiliö biliyor ve bana destek oluyor. Bi daha kendime zarar vermeyecegim hakkında söz verdim ama yine yaptım. Napıcam artık cidden. Sürekli mutsuzum cok yoruldum. Beni anlayan bi tek erkek arkadasım var. Arkadaşarıma bile söylemek istemiyorum.

Ne zaman üzgün olsam kendime zara veriyorum?
Cevapla