Kişilik & Karakter Kalbinizle bağlantınız kaldığını düşünüyor musunuz? ycihan00 Takip Et Xper 7 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Kalbiyle bağlantısını kesmiş bir insana "Tecrübeli" denir. Sizce sizden geriye bir kalp kaldı mı? Kalbinizle bağlantınız kaldığını düşünüyor musunuz? Cevapla Tecrübe Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Kalbim kalmadı ki 1 0 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Hayır. Sadece kan pompalıyor bir ceset değilim. belkide yaşayan bir ölü bu evet iyi bir tanım. 1 3 Yorumla Psigareşh +1 yıl Bende bu sonradan gelişen bir durum değil , hatırladığım dan beri öyle. Yorumla ycihan00 +1 yıl Diyecek söz yok maalesef 🤐🙁 Yorumla Psigareşh +1 yıl Bir şey demeni beklemiyordum zaten. Sadece benmi şanslıyım yoksa diğer insanlar mı şanssız bilemedim Yorumla
Lazımbazıhatalar Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Sesini dinlerim dinlemem orası ayrı ama kalbimle bağım kuvvetlidir 1 1 Yorumla ycihan00 +1 yıl Ne güzel 🙂 Yorumla
YanlizligiSeven Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Evet , kalbim ile baglantim olmasa su anki ben olamam. 1 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. bence tam tersine kalbinle daha çok bağlantı kurarsın 1 0 Yorumla
Kuzzirkit Takip Et Xper 1 Yaş: 36 +1 yıl Ne geldiyse başıma ondan geldi atsın kan pompalasin vücuda yeterli bence 😜😁 1 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Evet düşünüyorum @karanlikdunyam_ 💞 1 0 Yorumla
Sibelbamesi Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 343 cevap paylaştı. Kalbimi susturdum. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kalbim kalmadı ki
Hayır. Sadece kan pompalıyor bir ceset değilim. belkide yaşayan bir ölü bu evet iyi bir tanım.
Bende bu sonradan gelişen bir durum değil , hatırladığım dan beri öyle.
Diyecek söz yok maalesef 🤐🙁
Bir şey demeni beklemiyordum zaten. Sadece benmi şanslıyım yoksa diğer insanlar mı şanssız bilemedim
Sesini dinlerim dinlemem orası ayrı ama kalbimle bağım kuvvetlidir
Ne güzel 🙂
Evet , kalbim ile baglantim olmasa su anki ben olamam.
bence tam tersine kalbinle daha çok bağlantı kurarsın
Ne geldiyse başıma ondan geldi atsın kan pompalasin vücuda yeterli bence 😜😁
Evet düşünüyorum @karanlikdunyam_ 💞
Hala bir kalbim varmış
Kalbimi susturdum.