
Çok mu troll soru soruyorum bu aralar?🤔
Hadi gelsin Cevaplar

Çok mu troll soru soruyorum bu aralar?🤔
Hadi gelsin Cevaplar
Ben troll soruda sağlıklı bir yüzde olabileceğini düşünüyorum hayatta her şey ciddi olursa neyle gülüp eğleneceğiz? Mesela dizilerde bile troll konular vardır, özellikle sitcomlarda, troll olduğunu biliriz ama o gülünçlük bizi nasıl da rahatlatır ve güldürür.. Yeter ki kaliteli, samimi ve güvenilir troll olsun.. Trollün bile ciddisi, dürüstlükle ve kalite ile yapılanı güzel olur, sorular da yüzde yetmiş düz gerçeklik, yüzde otuz troll olursa muhteşem olur..
Wow 70% ve 30% çok iyi dağılım
😂😂😂🤣her türlü soruyu ciddi ciddi okuyorum ama sonuç gülüyorum ya da ciddi ciddi cevap veriyorum
Hayır arada değişiklik yapmak güzel 😉😉
Trol sorudan keyif alınmaz çünkü sahte ve saçmadır. Alan anormaldir.
Oooo çok sert ve net
Bence kendini ifade edebilmenin en iyi şekli böyle.
Teşekkür ederim eig için.
Trol soru sevmiyorum. Keyifsiz ve saçma geliyor
Ciddi soru soralım
Siz bilirsiniz. Trol seven bir kitle vardır. Onlara hitap edersiniz. Herkes herkese iyi gelmeyebilir.
Ben de ciddi soru seviyorum ama arada eğlence de iyidir 80% ciddi 20% eğlence
Cevap
7Cevap
Ciddi sorulardan tabi ki de.. troll soru da sadece sevdiğim üye sorarsa komik ve eğlenceli oluyor. diğerlerine gülmüyorum
Bildigim yerden gelirse ikisinede ok.
Ama bazilarina ciddi guluyorum.
Hjfxhyy gülmek iyidir
Yeaaas 😄👍
Ciddi sorular daha iyi bence. Özellikle tanımadığım kişilerin trol soruları bazen can sıkıcı olabiliyor. Takip ettiğim kişilerin trol soruları ise no problem
paylaşımda ki gibi bir zaman kaybı aslında "kazanımdır" troll den keyif alıyorsan neden olmasın yani.
hayat ciddiyet ister. Burada insanlara cevaplarken de ciddiyetle bilgi aktaririm
ciddi soruları seviyorum çünkü cevaplaması güzel oluyor
Hepsinin kalitesi önemli ansj
İkisi de keyifli oluyor
Ben ciddi soruları daha çok seviyorum ama bazen espri tarzı sorular ne güzel oluyor.
Ciddi sorular...
Güzel şeylere olacaksa tam zamanı diyorsun yani
Güzel söz ✨
Teşekkür ederim.
Ciddi ama fazla uzun olanlar değil
Ciddi soru sorayım dur kısasından
Bana farketmiyor.
Ciddi sorular tabiki
Keyfime göre değişir
Ciddi sorular tabii ki.
Ikisi de olsun👍
Ben trol seviyorum dkdkd
Fazla trole kaçmadım demi bu ara ggkgkgk
Bu ara öyle ccjffh ben de pek eski sayılmam
troll askım
Trolle devam yani
askım kelimesi trol değildi.
Oooo gizemliyiz ilanı aşk mı 🙃
evett bayadır sorularına gelmyırum farkındaysan
Doğrudur neredesin sen guhhjhhu
.
beni unutmamışsın...
🙃hadi çık gizliden
Ciddi soru
Troll
Ciddi sorular
troll
Ciddi sorular tabiki
Ciddi soru gelsin ozaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?