Sanırım açken ben ben değilim 😬 hergün farklı bir beni keşfediyorum. Dün sıcaktan bunalıyorken bugün üşümekten titriyorum n'oluyor yahu 🙄

Sanırım açken ben ben değilim 😬 hergün farklı bir beni keşfediyorum. Dün sıcaktan bunalıyorken bugün üşümekten titriyorum n'oluyor yahu 🙄

Kansızlık, vitamin ve mineral eksikliği, tiroid bezleri sorunu vs. Yani her şey olabilir. Bende kansızlık var misal biliyorum o sebepten ellerim, ayaklarım sürekli üşür.
Sıcak tut kendini.
Teşekkür ederim 🌺🌺
Cevap
7Cevap
Kansızlık ya da açlık olabilir ama ben açken çok üşümem. eğer devam ederse mutlaka doktora gitmeni öneririm.
Bilemiyorum ikisi de olabilir. Kan değerlerine bir baktırman lazım.
İnsan aç olunca cidden daha çok üşüyor bence sebebi odur aşkom
Açlık olabilir
Üşümek mi 🙄 ayıp olmasa Cıbıldak dışarı çıkardım
Sıcak havayı seviyor olabilirsin
Bende de oluyor. Maalesef.
Valla bilmiyom ki paşam. Her 2 sebep de olabilir
Demir eksikliğidir
Kan grubun ne petuş
Petuş sana kan yapacam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar