Havalar bu kadar güzelken benim üşümemin nedeni ne olabilir? Kansızlık mı, açlıktan mı?

Sanırım açken ben ben değilim 😬 hergün farklı bir beni keşfediyorum. Dün sıcaktan bunalıyorken bugün üşümekten titriyorum n'oluyor yahu 🙄

Havalar bu kadar güzelken benim üşümemin nedeni ne olabilir? Kansızlık mı, açlıktan mı?
Havalar bu kadar güzelken benim üşümemin nedeni ne olabilir? Kansızlık mı, açlıktan mı?
Cevapla