Sizin olduğunuz yerde durgunluk mu hakim olur , yoksa maskeli baloya mı dönüşür?


Ben ikisi de değilim ama kafa dengi arkadaşım varsa eğlenceli ve neşe katan oluyorum. bunun dışında da yaşımdan daha olgun düşündüğüm için genelde az konuşmayı severim.. gerekmedikçe konuşmam
Birini seçmek gerekiyorsa eğer bilge kategorisinde oluyorum galiba
Öğrenciyken de en arka sırada oturup dersi kaynatan öğrenciydim.
Cevap
8Cevap
Tabiki de neşe katan.. 😅 Benim enerjim herkesi çılgın yapmaya yeter.. Bu da yay burcu farkı diyelim.. 😅
Sessiz sakin kendi halinde ruh gibi olan kişisiyim
Bilge olduğumu düşünmüyorum.
Sessiz, sakin birisiyim. Olduğum yerde genellikle durgunluk hakim olur.
Cok bilge degilim fakat yakin oldugum kisiler ile iken cok nese katan biriyim.
Neşe diyelim..☺🤭😂😂
Hiçbir şey bilmeyen sessiz sakin kendi halindeni
Bilge kişisi ben oluyorum.
Yerine göre degişiyor
Neşe katanı diyelim
Duruma göre değişir beaa
Neşe katan 😂😂😂
Bulunduğum ortama göre değişir
Genelde neşe saçarim.
Sıkıcı olan kişisi
Her ikisiyim
İsveç çakısı ben. Her yol var
Yerine göre değişir
Olduğum ortama bağlı
Bilge kahini
Hepsinden biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?