Benim Sizler Gibi Nasıl Sosyal Özgür Bir Hayatım Olur? Yoksa 12 sene daha Depresyonda kalmalı mıyım?

ilkokul mezunuyum liseyi 12 sene önce bıraktım çalışkan değildim üniversite hiç gitmedim ailemde bir tane lise mezunu kişi yok , kendimi yaşamdan elimi ayağımı çekmek zorunda kaldım işe girmedim dışardan lise bitirmedim bilgisayara kolaya mas**türbasyona alıştım 16 yaşımdan 28 yaşıma kadar böyle asosyal yaşıyorum çok kilo aldım hiç yürümedim bacaklarım şiş bütün gün edeyim spor yapmadım boyum kısa kaldı dişlerimi fırçalamadım kaybettim doğuştandan da 1 göz şaşı 1 kulak işitme engelli duymuyor bunun dışına kendimi sevmiyorum tipimi boyumu sesimi hiç bir şeyimi Hayat yaşamadan bitti sanki milleti izledikçe gördükçe daha çok bunalıma giriyorum hiç çalışmıyorum annem bakıyor benim hayattan hiç kimse ve hiç bir şeyden beklendim hayalim yok hiç bir şey mutlu etmez gibi

Benim Sizler Gibi Nasıl Sosyal Özgür Bir Hayatım Olur? Yoksa 12 sene daha Depresyonda kalmalı mıyım?
Cevapla