Karasızken yinede harekete geçmeyi mi yoksa hiçbir şey yapmamayı mı tercih edersiniz?

Sürekli tedbirli olmaya çalışmak bizi bir çok şeye şans vermekten alı koyuyor sanırım.

Karasızken yinede harekete geçmeyi mi yoksa hiçbir şey yapmamayı mı tercih edersiniz?
Karasızken yinede harekete geçmeyi mi yoksa hiçbir şey yapmamayı mı tercih edersiniz?
Cevapla