Sürekli tedbirli olmaya çalışmak bizi bir çok şeye şans vermekten alı koyuyor sanırım.

Sürekli tedbirli olmaya çalışmak bizi bir çok şeye şans vermekten alı koyuyor sanırım.

En kötü de olsa karar almam gerektiğinde alırım. Sonrası da beni ilgilendirmez. Gelişmeye göre hareket ederim. Hata olursa kararım ceremesini çeker tekrar hata yaparım 😄
Her seye rağmen ruhumu ve peşinden bedenimi harekete geçiririm. Belki biraz da yay burcunun etkisidir ki, uzun süre aynı modda takılıp kalamam. Bir çıkış kapısı bir çare bulurum, ya da bir şeyleri uç uca ekler yine o çıkmazdan, o buhran ve kararsız ruh halinden sıyrılırım.
Cevap
6Cevap
Ben kararsızsam önce karar veririm.. yeterli zamanım yoksa da bana en uygun en yakın seçeneği seçerim elbette
Eğer çok büyük bir şey değilse kesinlikle içimde kalmaması için denerim fakat çok büyük bir şeyse yapacağımı sanmıyorum.
Acil karar vermem gerekiyorsa o an hemen karar veririm yanlış da olsa
Ama duruma göre hicbirsey yapmamayı da seçebilirim
Kararsızsan düşünürsün bence ya ne yapmalıyım diye.
Akisina birakmayi seviyorum
Hareketsiz duramam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?