İyi günler
Hayatın içinde veya sosyal medya da her yerde bu her poku ben bilirim edası ile gezinen lerden midem bulandı artık özellikle iş hayatında yapışan bir işi yanlış olduğunu göre göre bu her poku bilen insanların yüzünden tekrar o işlerin yapılması veya yapacağın işlerde veya insanların fikirlerini etkilemesi de değişik bir durum
Bu tarz insanlar hakkında ne söylersin?
Aslında bu tarz insan bir baltaya da sap olamamış insanlardan oluşuyor?
https://youtu.be/0Fp7mNhaWc0?si=X14NBjw4EZ6BeiyW
Hayatın içinde veya sosyal medya da her yerde bu her poku ben bilirim edası ile gezinen lerden midem bulandı artık özellikle iş hayatında yapışan bir işi yanlış olduğunu göre göre bu her poku bilen insanların yüzünden tekrar o işlerin yapılması veya yapacağın işlerde veya insanların fikirlerini etkilemesi de değişik bir durum
Bu tarz insanlar hakkında ne söylersin?
Aslında bu tarz insan bir baltaya da sap olamamış insanlardan oluşuyor?
https://youtu.be/0Fp7mNhaWc0?si=X14NBjw4EZ6BeiyW
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
umurumda değiller.
bu tarz insanları bozmayı çok seviyorum.. geçenlerde yaşı benden 6-7 yaş küçük olan sürekli yanımızda takılan bir genç, Aynen dediğin gibi her şeyi bilirim süper zekiyim süper diye atıp tutuyor.. bilgisayardan genel kültür sorularından birkaçını özellikle basit olanlarını sormaya çalıştım.. 1071’de Malazgirt savaşında hükümdar kimdi diyorum, aval aval suratıma bakıp, "ben sayısalcıydım, tarihten ne anlarım diyor.." 😄 Bir daha okey masası dışında asla muhatap olmayacağım bir insan oldu benim için.. 😄
Ego tatmin etmekten başka bir halta yaramıyorlar. Bence insanlığa hiç bir katkıları yok.
Dar görüşlü , asla hata yapabileceğini düşünmeyen sadece karşı tarafı suçlayan insanlar.
Benden uzak olsunlar