Sinirli ya da değil ken kötü konuşur musunuz ya da hakaret eder mısınız 🤔🤔?

Yaaa ben anlamıyorum bazıları ben sinirlisin o yüzden hakaret etim diyor ben söylemeyi bırak düşünürken bile utanırım hata hiç söylemem

Ama maşallah insanlar çok rahat bi şekilde ağzına geleni söyliyor 😳😳😑🤔

Tamam bi savunma şekli vardır ama sebepsiz yere de biri hakaret etmez ki ya da eşine falan filan gibi.😒🤨🤨🧐🧐

Güncellemeler
+1 yıl
Günaydınlar 😃😃
Sinirli ya da değil ken kötü konuşur musunuz ya da hakaret eder mısınız 🤔🤔?
Cevapla